בעלי מקצוע

עקירות שיניים וטיפול בכאבי חניכיים

אנשים אשר סובלים מכאבי שיניים, או כאבים בחניכיים. זקוקים לפנות לרוב למרפאת שיניים מומחית שתדע לספק להם את המענה המדויק. מענה שיעזור לאותם פציינטים לזכות בפה בריא, ללא עוררין או תחרות. עקירות שיניים נעשות במקרים בהם השן או השיניים עברו כל כך הרבה, בין אם מדובר בתהליך ריקבון מתקדם, חורים בשיניים עקב עששת, פציעה וכל גורם נוסף שפוגע בחיוניות השן שלכם.

כאבים בחניכיים

דברים רבים יכולים לגרום לחניכיים שלכם להיות כואבות – אבל לא כולם מצריכים ביקור אצל רופא השיניים. לפעמים חניכיים רכות וכואבות הן פשוט סימן שאתם מצחצחים שיניים חזק מדי, או שחליתם בדלקת חניכיים חריפה. בפעמים אחרות החניכיים שלך עלולות לכאוב אם הן מגורות מסד או שיניים תותבות. אם את אישה, שינויים הורמונלים הקשורים למחזור שלך, להריון או לגיל המעבר יכולים גם לגרום לחניכיים שלך להתנפח ולכאוב. איך להרגיע חניכיים כואבות: נסו את התרופות הביתיות הפשוטות האלה לכאבים בחניכיים: שטפו את הפה עם מי מלח חמימים. השתמשו רק במברשות שיניים עם זיפים רכים או רכים במיוחד. השתמשו במשככי כאבים ללא מרשם כגון פרצטמול. והכי חשוב, פנו למרפאת שיניים מומחית.

עקירה כירורגית

עקירה כירורגית של שיניים, הינה עקירה המתבצעת על ידי רופא שיניים מוסך, ומתבצעת לעיתים תחת השפעת חומרי הרדמה.  מדובר בהליך שמבוצע לרוב על מנת לפתור אתכם משיניים חולות שיכולות רק לפגוע בבריאות ומראה הפה שלכם.

עקירת שן בינה

כאשר שיני הבינה שלכם צומחים לא נכון הן יכולות לגרום לנזקים רבים בלסת, מבנה השיניים ואפילו במערכת העצבים של הפה שלכם. לכן מומלץ לפנות לעקירת שן בינה לפני שזאת גורמת לכם לאיזה שהוא נזק. עקירת שן בינה חייבת להיעשות על ידי רופא שיניים מומחה.

המרכז הרב תחומי לרפואת שיניים– הכתובת שלכם לטיפול בכאבי חניכיים ועקירות

במרפאת השיניים במרכז הרב תחומי ברמת גן. גם אתם תוכלו למצוא את הפתרונות לכל הבעיות הקשורות לבריאות הפה והשיניים שלכם. פתרונות הכוללים מגוון סוגים שונים של עקירות שיניים. בהתאמה לסוג השן, גיל המטופל ומצב בריאות הפה של כל פציינט.
רק במרפאה שלנו תוכלו למצוא את הצוות המיומן והמסור ביותר, בשילוב עם הרמה הטובה ביותר, לצד המחיר המשתלם ביותר בתחום רפואת השיניים במרכז הארץ. אנו מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר כבר היום, לקביעת תור או לשיחת ייעוץ למספר 03-5740484. או במקרי חירום לפנות למספר בטלפון הנייד: 0528561122.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן