זירת המומחים

בדיקות האזנה – כל מה שאתם צריכים לדעת

האזנת סתר היא דרך נוחה לרגל אחר חיים של מישהו אחר מבלי לחשוף את הנוכחות האישית שלך. לקוחותינו שואלים לעתים קרובות את השאלה: כיצד ניתן לזהות מעקב טלפוני? אם יש לכם חשש שמאזנים לכם א.א. משרד חקירות מציעה שירות בדיקות האזנה במחיר סביר, כדי שתהיו רגועים.

במאמר זה נדבר על איך להבין אם מאזינים לכם.

מי ולמה?

אם אתם בטוחים שמישהו מאזין לשיחות טלפון שלכם מבלי לעשות בדיקות האזנה, שאלו את עצמכם את השאלה: מי צריך את זה? הסטטיסטיקה אומרת שכמעט תמיד ניתן לנחש מי מגלה עניין מוגבר כל כך. הרי שיחת טלפון, כמו גם התכתבות היא חלק מהחיים האישיים שלכם. ולא מדובר על משהו שעושה את זה סתם מסקרנות – הרי מדובר בעבירה על החוק, ועל כך ניתנת אחריות פלילית. אז צריך לחפש מישהו שיש לו סיבה לכך.

בדיקות האזנה – מקנאה ועד האזנות סתר

הופעתם של סמארטפונים ויישומים שונים עבורם אפשרה לאנשים לרגל באופן לא חוקי אחר אנשים אחרים. ברשות הציבור היו תוכנות ריגול המאפשרות להאזין למנויים, לקרוא את התכתובות שלהם ולגנוב סיסמאות. כדי לעשות זאת, רק צריך להתקין בשקט אפליקציה ספציפית בטלפון הנייד של מישהו אחר. הדרך הקלה ביותר לעשות זאת היא למי שיש לו גישה ישירה למכשיר.

ככלל, לא קשה לזהות האזנות סתר כאלה ולא תמיד צריך לעשות בדיקת האזנה. נתחיל מהפן הפסיכולוגי: למי שמקשיב יש פיתוי גדול לשפוך את השעועית. להפתיע את הבן זוג עם פרטים שהוא הוא סיפר בשיחה

בקרב אנשים שרחוקים מחקירה פרטית קיימת תפיסה מוטעית שהאזנת סתר היא הקלה ביותר לזיהוי בעזרת אמצעים טכניים גאוניים. למעשה, תמיד כדאי להתחיל בניתוח בנאלי של המצב: חשבו על מי ולמה מועיל להקשיב לכם. פנה לתחום הפסיכולוגיה ותסתכל מקרוב על בעל העניין החשוד – סביר מאוד שהאדם יסגיר את עצמו.

וכמובן, אף אחד לא ביטל גם את אמצעי האבטחה הטכניים. בדיקות האזנה סתר בעזרת מומחים טכניים אינה קשה כיום.

חוששים מהאזנת סתר בטלפון?
צורו קשר עם א.א.משרד חקירות לאימות – אנחנו יודעים איך לעזור לכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן