בעלי מקצוע

קרמיקה למטבח – פתרון זול וטוב

מה אומר איכות יותר מרצפת שיש יפה ומבריקה?

במהלך שנותיה הראשונות של המדינה רוב הדירות הישראליות היו אותו הדבר: מרצפות טראצו רגילות, ו'שיש' במטבח של אבן חברון הנפוצה. במהלך שנות השמונים החלו להיכנס לבתינו מגוון חומרים נוספים, חומרים בעלי תכונות, גוונים ועלות שונה, אפשר איפשרו לכל בעל בית לבחור את החומרים אשר תואמים את שימושיו האישיים.

בכל הנוגע לריצוף, לשם הדגמה, קיימת אפשרות לבחור לרצף בשיש, פורצלן, פרקט עץ או למינציה, שטיחים או לינוליאום, ומשטחי המטבח בשיש היוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או נירוסטה. עם מבחר כזה גדול, אין פלא שקשה לנו להחליט ושיש לנו הרבה שאלות, שביניהן איך מוצאים שיש גרניט פורצלן למטבח, ומהם היתרונות והחסרונות של החומרים השונים?

רוצים לדעת יותר על הדבקת קרמיקה? לפניכם כמה טיפים שיאפשרו לכם להתוודע אל התחום:

חומרי ריצוף וחיפוי מכל הסוגים אל תקנו אלא ממשווקים מורשים. רק כך תוכלו לדעת שהחומר איכותי ונושא תו תקן.

בזמן רכישת שיש בקשו אחריות מלאה למקרים כגון שחיקה בטרם עת או פגם כלשהו.

בזמן קניית שיש למטבח או לאמבטיה, בררו שהמחיר הוא סופי ושהוא כולל גם הובלה והתקנה.

ריצוף בשיש מתאים בעיקר לחלקם הפנימי של מבנים, מפני שלחות, רטיבות וקרינת השמש הישראלית פוגעות עם הזמן בגון החומר, שוחקות אותו וגורמות לדהייה.

החלפתם את הריצוף? שימרו מספר נאה של המרצפות החדשות לטובת תיקונים עתידיים או למקרה שתעדיפו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים.

כאשר משפצים את הבית, בעת הסרה והחלפה של הריצוף בבית, מומלץ מאוד להחליף את הצינורות בחדשים, גם אם הצנרת עדיין תקינה לחלוטין.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן