בעלי מקצוע

זיהוי לשריפות

מערכות גילוי אש הם אחד מהדברים הכי חשובים בכל מקום, בין אם זה בבית מגורים, משרדים, וכל מקום עבודה כזה או אחר תמיד יהיה צורך בהתקנת מערכת לגילוי אש וזאת על מנת למנוע מקרי אש מיותרים ועל מנת להגביר את תחושת הביטחון שלנו. מערכות גילוי אש מאפשרות טיפול מהיר במקרה ואבחון מהיר של התפרצות אש או עשן ויכולה לתת לבעלי המקום למזער נזקים מיותרים. לשם כך יש מספר מערכות גילוי אש:

  • צופרים- עושים רעש חזק מאוד ברגע שהם מזהים גורם מסכן.
  • מנורת סימון- מספקת התראה ויזואלית לאנשי המקום, שכן ישנם אנשים שהם כבדי שמיעה ולא ישמעו את הצופרים של המערכת.

א.מ אבטחה תעניק עבורכם שירות מלא ומקצועי בכל מה שקשור למערכות גילוי אש ברמה הגבוהה ביותר ובשלל מערכות גילוי אש מהמתקדמות בעולם.

שמירה נכונה על הבית שלכם

בשביל לשמור בצורה נכונה על הבית שלכם יהיה צורך במערכת אזעקה לבית, שכן מערכת אזעקה היא אחד מהדברים שהכי מרתיעים גנבים ואחד מן הדברים שהכי שומרים על הנכס שלכם בריא ושלם, בנוסף לכך מערכת אזעקה לבית תאפשר לכם גישה מרחוק למערכת האזעקה שלכם שכן לפעמים שלא תהיו בבית תוכלו להפעיל אותה מרחוק או לכבות אותה במידת הצורך, על ידי מספר פעולות פשוטות. כמובן שאפשר להפעיל חלקים שונים של האזעקה ברחבי הבית ולהחליט באילו אזורים האזעקה תפעל ובאילו לא.

לשמור על המקום שלכם בצורה תיעודית

מערכת מצלמות אבטחה זאת השיטה הטובה ביותר לשמירה על כל מקום, בין אם זה בניין מגורים, בית פרטי, משרד, חנייה, או כל דבר כזה או אחר, מצלמות אבטחה הם דבר חשוב, שכן בנוסף להרתעה שלהם מפני גנבים, הן גם יכולות לתת לכם פיקוח על מה קורה באזור הבית שלכם ובתוכו, לתת לכם פיקוח על העובדים, או על עוזרת הבית שלכם, והמצלמות יגבירו את תחושת הביטחון שלכם. בא.מ אבטחה תמצאו את מערכת מצלמות אבטחה מהמתקדמות בעולם שתספק לכם שמירה והגנה בצורה יוצאת דופן תוך שמירה דיוק ועל איכות צילום ברמה הגבוהה ביותר שניתן לפרטים נוספים צרו קשר במספר טלפון: 053-5563300 ונעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא אבטחה.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן