בעלי מקצוע

הדברת חרקים לפני כניסה לדירה

הבית מלא בפרעושים?

איזה אדם לא נתקל ברגעים הבאים, אתם נכנסים באישון ליל למקלחת ורואים שם ג'וקים מבחילים. המקקים הם מפגע רציני, ומעבר לתחושת הפחד, לפעמים הם גם מעבירים מחלות מסוכנות. אז איך לפעול במקרים בהם יש דבורים אצלנו בבית?
בשביל זה יש ריסוס בבית!

למה לפחד אם ניתן לטפל בבעיה לצמיתות? מדבירים יכולים לפתור בקלות את הבעיה, לנקות את הבית ובספו של דבר גם לשים קץ לחרקים. פעמים רבות לא יהיה צורך לעשות תיקנים בשנית. מתי קוראים לחברת הדברה מקצועית?

סילוק יונים

יש צואת יונים על הבגדים? כשיש בסביבה ריבוי יונים, אין סיבה להשתמש בחומרי הדברה רעילים. קיימות היום לא מעט שיטות שמסלקות יונים בלי לגרום לנזק. לדוגמא, רשת מיוחדת וחפצים נוצצים.

חולדות ועכברים

יש עכברים במרתף? קיימות שיטות מגוונות לטיפול בבעיית מכרסמים מציקים; באפשרותכם לפזר מלכודות שונות, לפזר בבית חומרים רעילים או לנסות משהו אחר, להיות מתחשבים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד שדוחה את המכרסם ולא פוגע בו.

הדברת חרקים

כמעט כולנו לא חיים בשלום עם מקקים – הם מלכלכים את המטבח, גורמים למחלות ומאוד מגעילים. מדביר מוסמך יכול להיפטר מהמזיקים לנצח בעזרת שימוש של שיטות הדברה מתקדמות וטיפול באזורים הנגועים.

דבורים וצרעות

ריבוי של צרעות בתוך ביתנו זו תופעה מפחידה במיוחד. עקיצת צרעה היא לא נחמדה, ורצוי להימנע מהעניין. חברות הדברה מקצועיות יודעות כיצד להיפטר מהצרעות אחת ולתמיד.

מה כדאי לדעת על הדברת תיקנים לפני התחלת ההדברה?

אם יש מפגע בביתכם, אין ברירה אלא להזמין מדביר. חשוב מאוד לבדוק בטרם עת שבחרתם מדביר טוב עם אישורים מתאימים לצורך העבודה, ושאין שימוש בחומרי הדברה מסוכנים שפוגעים בסביבה ובחיות מחמד.

בשביל להשיג אינפורמציה לגבי הדברת טרמיטים, התקשרו לחברת טוטאל הדברה – 1700-55-47-47.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן