בעלי מקצוע

הובלת רהיטים ברחבי הארץ

עוברים לעיר הגדולה? מתחילים ללמוד במרכז? ישנם אנשים שגרים כל החיים באותו מקום. רוב האנשים מעוניינים לעבור בתים מספר רב של פעמים בזמנים תכופים. עבור רובנו מעבר דירה הוא פרוצדורה מתישה. קטע הקריאה שלפניכם מובא לידיאלו שהחליטו לעבור בחודש הבא, ובו נכללות נקודות למחשבה על קופסאות אריזה.

זה לא סוף העולם

התרכזו בצדדים החיוביים במעבר . חלק גדול מהאנשים עוברים ממקום למקום בנסיבות טובות של שדרוג למשרד מרווח יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. באמת, לעבור דירה זה שלב מייגע אך גם אותו ניתן לעבור בקלות ובחיוך.

הובלת דירות – כל העצות למעבר דירה נעים זריז וללא עצבים

אל תתמהמהו, ערכו בדיקה של אופציות להעברת תכולת הדירה שלכם בטרם המעבר. אם תפעלו כך לא תגיעו להוצאות לא צפויות וכך תעברו את יום הובלת הדירה בצורה טובה.

אין זמן לארוז? קיימות מספר רב של חברות שנותנות שירות אריזה בתוספת לשירותי ההובלה. צוות עבודה יבוא לעסק יומיים לפני יום ההובלה כדי לארגן בארגזים את הרכוש שלכם.

במידה ונקלעתם למצב שעליכם להתפנות מהמשרד לפני היום בו ביכולתכם להכנס למשרד החדש אל תלחצו! ברחבי הארץ תמצאו כמה עסקים שבבעלותם מחסנים שכל מטרתם אחסון תכולת בתים. המחסנים מושכרים למספר חודשים אך בחלקם יש גם אחסון לזמן ארוך יותר ואפילו תקבלו מחיר נמוך יותר.

לא מתפשרים על הובלת רהיטים

במידה ואתם אורזים את תכולת הבית או שהעדפתם לשכור את שירותיה של חברת ההובלה למטלה זו יש לארוז את החפצים בצורה טובה בכדי שיגיעו בשלום לדירה החדשה שלכם. לא הייתם רוצים לשמוע שהסרוויס שסבתא רבתא שושי קנתה לכם לחתונה לא ישרוד את הדרך, נכון?

אל תתקמצנו על חברת הובלות קטנות איכותית, לא כל אחד עם משאית הופך למוביל ישירות. הובלת חפצים כמו: מקרר, פסנתר וכו' דורשים מיומנות וכושר נשיאה רב. כמו כן, ריהוט מסוים כגון: פסנתר כנף, ארונות שידרשו פרוק והרכבה. בעקבות זאת, בדקו וודאו שהמוביל שלכם מסוגל לעשות זאת. עבודה זו מצריכה עוד תשלום.

מדדו את רוחב הדלתות במתחם הנוכחי ובמתחם אליו עוברים בקרוב. אם יקרה ודלת הבניין צרה מדי יש מצב טוב שתצטרכו להוסיף השכרת מנוף.

יש לכם אפשרות לשכור שירות מנוף מחברה נפרדת אך כדאי לכם לבדוק אם חברת המובילים אותה שכרתם לביצוע העבודה נותנת שירותי מנוף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מקרים שכדאי להשתמש במנוף, גם אם זה אומר להוסיף כסף. השימוש במנוף יכול לחסוך טלטול מיותר של החפצים בירידה למשאית.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן