זירת המומחים

מערכת סולארית מסחרית

עם העלייה במודעות של נושא התקנת מערכת סולארית מסחרית והיתרונות הרבים שיש, נבדקים גם כיוונים שונים של הנושא בהקשר של לקוחות מסוגים שונים – פרטיים ומסחריים. לכל סוג כזה של לקוח יהיו מאפיינים אחרים שישפיעו על הבחירה במערכת כזאת או אחרת וגם ההתייחסות אליו מבחינת החברה שתתקין את המערכת תהיה שונה. התקנה של מערכת סולארית מסחרית צריכה להתבצע על גבי שטח גדול, כזה שרק אזורי מסחר כמו מבנים תעשייתיים, לולים ורפתות, ומוסדות כמו גג של בית ספר יכולים להציע. מערכת בסדר גודל שכזה תוכל לייצר הכנסה נוספת כזאת שיכולה להגדיל רווחים בעשרות אחוזים – כמו בכל אפיקי ההשקעה בעולם הסולארי – מערכת סולארית מסחרית יודעת להניב רווחים יפים מאוד עם אחוזי תשואה מהגבוהים במשק.

מה המשמעות של מערכת סולארית מסחרית?

כיום בזכות המודעות לנושא ובזכות ביקוש רב מצד צרכנים ויזמיים רבים, להתקין מערכות, יש כבר קטגוריות שונות של לקוחות וצרכנים. כאשר מדברים על מערכת סולארית מסחרית מתכוונים למערכת גדולה, כזאת שמתאימה לשטח גדול על הקרקע או על הגג אשר מייצרת חשמל שמתורגם למחזור כספי גבוה על פני השנה, ולכן רשויות המס מקטרגות את המערכת הסולארית כ"מסחרית".

ההתאמה האישית הנדרשת לכל משתמש

מערכת סולארית מסחרית כדינה של מערכת סולארית ביתית קטנה, גם פה נדרשת מומחיות בנושא בירוקרטיה ייעוץ, תכנון, התקנה, ותחזוקה. התהליך דומה אך לא זהה בהתקנת מערכת סולארית מסחרית וביתית, כשמדובר בעסק כזה או אחר צריכים לקבל ליווי מקצועי אישי ומדויק שיתאים לצרכים והנתונים של המוסד / העסק וכך אפשר יהיה להתאים מערכת סולארית מסחרית שתהיה הכי יעילה גם מבחינת ייצור החשמל וגם מבחינת רווחיות ההשקעה. מכאן החשיבות של ליווי אישי ומקצועי מצד חברה בעלת ניסיון רב בתחום.

מאורות אנרגיה היא חברה ותיקה בתחום של אנרגיה סולארית והתקנת מערכות סולאריות ללקוחות פרטיים ומוסדיים כאחד, עם ייעוץ פרטני לכל פונה והתאמה מלאה של המערכת לכל אחד.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן