זירת המומחים

פריט חשוב לילד שלכם

ישנם לא מעט עגלות תינוק מגיל לידה, אך על מנת לבחור את עגלת התינוק המתאימה ביותר עבור הילד שלכם, ישנם מספר דגשים חשובים אשר יש לשים לב אליהם והם:

  • איכות- בדקו את איכות העגלה, איכות הגלגלים, גודל הגלגלים וכן הבד של העגלה ובד המזרון שעליו התינוק שלכם ישהה.
  • פונקציות- העגלות של היום, ניחנות בהמון פונקציות כמו למשל שליפה של בטן העגלה, ועוד מגוון אפשרויות אשר ישדרגו את העגלה משמעותית ויקלו עליכם.
  • אחסון- הורים רבים בעת טיול עם הילדים שלהם אוהבים שהם יכולים לאחסן מגוון מוצרים בתוך העגלה, כך שתוודאו שבתוך העגלה שאתם רוכשים יש מספיק מקום לכל מה שתצטרכו, בין אם זה משחקים, כלי חיטוי ועוד.
  • משקל- משקל העגלה מאוד חשוב, שכן לפעמים נצטרך להרים את העגלה או להזיז אותה ועל כן חשוב מאוד שהיא תהיה במשקל סביר וכן נוחה.

לשם רכישת עגלת תינוק מגיל לידה תוכלו לפנות אלינו לחברת בקי בייבי. חברתנו מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות לארץ וברמה הגבוהה ביותר שיש. אנו מביאים לארץ מותגים כמו בבהקאר, מוצרי מאסטלה, מיניגו, צעצועי קוניג קידס ועוד מגוון רחב של מותגי תינוקות ברמה הכי גבוהה שיש. חברתנו מספקת את שירותיה כבר יותר מ20 שנים ועושה זאת בהצלחה רבה ותוך איכות רבה, בנוסף לכך תוכלו להיכנס לאתר שלנו ביבי בייבי ולראות את המוצרים שלנו.

שינה משותפת עם הילד

אפשרות נפלאה לבדוק את מצב התינוק שלכם בלא צורך לצאת מהמיטה זה באמצעות מיטת תינוקת מתחברת למיטה, אשר פריט זה הינו אחד הפריטים המומלצים ביותר לשינה יותר רציפה ויותר נוחה. כמו כן מיטת התינוק המתחברת מגיעה עם רשת אשר ניתנת לסגירה מלאה, תאורה עדינה ונעימה, מזרן סופר איכותי עבור התינוק שלכם, אפשרות חיבור נוחה במיוחד תוך שינויי גובה לפי הצורך ועוד מגוון רחב של אפשרויות אשר יקלו משמעותית על חייכם בשלבים המוקדים של התינוק.

בוסטר איכותי ומדהים

באמצעות כך שתרכשו כסא תינוק לרכב אשר הינו ברמה גבוהה תוכלו ליהנות מנסיעה שקטה ונוחה יותר עבורכם ועבור הילד שלכם, שכן בוסטר בעל פונקציות רחבות ואפשרויות תזוזה רחבות ועם נוחות מקסימלית ישדרג את חווית השינה של התינוק שלכם ויעניק לכם שקט בנסיעה. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לחברת בקי בייבי. חברתנו מתמחה בכל הקשור לייבוא מוצרי תינוקות ברמה הגבוהה ביותר שיש. אנו משווקים מוצרי תינוקות כבר מעל 20 שנים ועושים זאת תוך ייבוא של המותגים החזקים ביותר בעולם בתחום התינוקות ותוך כך שאנו דואגים עבורכם למגוון רחב ועשיר של מוצרי תינוקות ברמה גבוהה וכן גם מאושרי תקן עולמי וישראלי. לפרטים נוספים והזמנות צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-5425369 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן