זירת המומחים

למדוד בצורה איכותית את מצב הילד

דרך נהדרת ואיכותית למדוד את מצב הילד שלכם מבחינה קוגניטיבית בלימודים זה באמצעות מכון אבחון אשר דרכו תוכלו להבין האם הילד שלכם סובל מהפרעות קשב וריכוז, האם הוא סובל מקושי עם מספרים, או נושאי כתיבה והבנת הנקרא. כמו כן ישנם מספר מבדקים אשר קיימים והם:

  • מבדק פסיכודידקטי- אשר דרכו נבין את הצד הפסיכולוגי וכן גם את הצד הלימודי, כמו אינטליגנציה, זיכרון ולמעשה מטרתו למצות את הסיבה לקשיים עמוקים יותר.
  • מבחן TOVA אשר הינו נועד לבדוק את רמת הקשב של הילד, וכן במבדק זה נעשה שימוש גם בתרופת הריטלין.
  • אבחון דידקטי- הבנה של הילד בקושי ספציפי כמו קריאה, כתיבה, הבנה וכו'.

כמו כן על מנת לדעת איזה אבחון אתם צריכים לילד שלכם ומה הכי נכון עבורו תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונספק עבורכם את האבחונים הטובים ביותר והמדויקים ביותר. אנו במכון זרחין טיפלנו כבר ביותר מ1000 מטופלים ביניהם ילדים, מבוגרים ונוער תוך הצלחה רבה. כמו כן אנו במכון משתמשים בטכניקות חדישות ומגוונות למציאת פתרונות עבורכם. אנו במכון זרחין לא מספקים רק אבחונים מדויקים ויוקרתיים אלא גם דרכי טיפול חדשניים ופורצי דרך.

החשיבות שבעזרה איכותית לילד שלכם

בשביל לעזור לילד שלכם בצורה איכותית ומקצועית בתחום הלימודים אתם תצטרכו לפנות למכון אבחון ודרכו תוכלו להבין במדויק האם הילד שלכם סובל מהפרעות קשב, דיסקלקוליה, דיסגרפיה וכו'. כמו כן בית הספר הינו מקום גדול שלא תמיד אפשר לתת יחס אישי לכל תלמיד ותלמיד ועל כן יש צורך במכון אבחון מדויק ואיכותי אשר יעניק לילד שלכם לא רק אבחון ושם לבעיה שממנה הוא סובל אלא גם יספק עבורו דרכי התמודדות מעולים ואיכותיים אשר דרכים יוכל הילד שלכם ללמוד בצורה אשר נוחה לו ובצורה אשר תגרום לו להעריך עצמו יותר.

לבחור במקום המושלם

בשביל לבחור במכון אבחון מושלם ואיכותי יש להבין קודם כל את דרכי הטיפול שלו, שכן מכונים רבים מציעים אבחונים ללא פתרונות ממשיים, לשם כך תוכלו לפנות אלינו למכון זרחין ונספק עבורכם לא רק אבחונים איכותיים אלא גם פתרונות יצירתיים וכן פתרונות מעשיים עבור כלל לקויות הלמידה. בין אם זה דיסגרפיה, דיסלקציה וכו'. המכון שלנו דוגל בשיטה ייחודית ופורצת דרך אשר מביאה לתוצאות איכותיות במיוחד. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 050-4200291 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן