זירת המומחים

פעילות הישיבה שעוזרת לכל הקהילה

כל ישיבה שממוקמת בשכונה שמקיפה אותה כמו קהילה מלוכדת יודעת כמה זה חשוב לפתח יחסי גומלים עם האנשים שגרים בשכנות. בבתים שליד כל ישיבה בדרך כלל גרים מי שרוצים ללמוד בה והם כוללים במקרה זה של ישיבת אור דוד גם צעירים וגם חוזרים בתשובה, גם אברכים בעלי משפחות ואנשים שבאים לשמוע שיעורים ולהתחזק מבינה רוחנית. לכאורה, יש הרבה ישיבות בבני ברק לאנשים שחוזרים בתשובה אבל לא כולם מתמחות בבניית קהילה חזקה סביבן כדי שיוכלו ליהנות מכל מה שמוצע להן ממפעלות הישיבה – עזרה למשפחה ולבית, סלי מזון, שיעורי תורה, תמיכה רוחנית ועוד הדרכות ושיעורים לאנשי השכונה. הרב דניאל זר בנה סביב ישיבתו בבני ברק את הקהילה שתמיד חלם להנהיג.

הקמת הישיבה למרות כל הקשיים

לרב לקח זמן למצוא מימון לישיבה אבל מרגע שהתחיל לבנות אותה ואת המוסדות שיש בה, כולל בית המדרש, החלו להגיע אנשים שגם הסכימו לממן אותה ולהשאיר את שמה אור דוד על שם דוד המלך. הישיבה עצמה מציעה הרבה מאוד יוזמות שעוזרות לחזק רוחנית את הקהילה בפרדס כץ בבני ברק ובכך היא עוזרת להם להתעלות רוחנית ולשמור על אורח חיים יהודי. זה כולל פרסומים שונים וגם עלונים לשבת, ספרים וכתבים שונים שיכולים לעזור לכל מי שמחפש את התורה ואת פירושיה, את התוכן הרוחני והיהודי שנדרש לכל מי שלומד תורה וגמרא ורוצה להכיר את הפוסקים ואת גדולי הדור. זה מה שהישיבה מספקת לכולם והיא פתוחה לכל מי שרוצה לדעת יותר, בלי יוצא מהכלל.

מסלולים שונים לתורה

כל מי שרוצה ללמוד תורה יודע שיש להקדיש לה זמנים ולהתמסר לכך בלב שלם, כך שאפשר למצוא ישיבות שונות שמציעות מסלולים שונים שיכולים להתאים לו. גם בישיבת אור דוד מציעים לכם לימוד תורה בצורה שיכולה להתאים לכל מי שמחפש מסלול למשפחות, לחוזרים בתשובה, למתחילים ולמי שמכירים כבר יותר את ארון הספרים היהודי. הישיבה קיימת כבר חצי יובל שנים ואפשר למצוא בה את הרב דניאל זר שמנהיג אותה ומלמד בה עם עוד מורים ידועים ומוכרים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן