זירת המומחים

עור פנים צעיר ורענן – אפשרות שמתאימה גם לכם

המרדף אחר היופי והשאיפה להראות צעירים רודפת אותנו בכל מקום, בין אם מדובר בתוכניות טלוויזיה וסרטים, כוכבי רשת וכל מקום אחר ברחבי המדיה בה מתפרסמים אנשים בגילאים צעירים יותר ויותר. אידאל היופי משקף נעורים נצחיים, שכמובן מדובר בהישג שאינו אפשרי, אך התקדמות הטכנולוגיה שכבר שיפרה פלאים את הדימוי העצמי של רבים ורבות, ממשיכה להדהים אותנו עם חידושים יעילים ומתקדמים. כיום, גם אם אינכם ששים למצוא את עצמכם תחת סכין המנתחים, אך עדיין מעוניינים בשינוי ושיפור המראה החיצוני שלכם – טיפולים כמו הרמת פנים ללא ניתוח הם אפשריים בהחלט. ישנה אופציה לטיפול מונע באמצעות קרמים ייחודים וכמובן קרם הגנה מהשמש הנועד לשמור על עור הפנים צעיר ומוגן מנזקי קרינת השמש, טיפולי מיצוק והבהרה באמצעות לייזר, מחטי מיקרו ועוד שיטות וכן, הזרקות של חומרים כמו חומצה היאלורונית הנועדה לזרז את ייצור הקולגן בגוף ולהצעיר את עור הפנים. כל האפשרויות הללו נהיות נגישות וקלות יותר ויותר עם העלייה בפופולריות שלהן וגם בזכות התקדמות המכשור והנגשת החומרים.

שינוי קטן שמחולל שיפור עצום

אך לא תמיד מדובר בקמטים שצריך להחליק או מתיחה של העור שמתחיל להיכנע לכוח המשיכה, לפעמים, דווקא אלו המאפיינים שלנו שגורמים למראה שלנו להפריע לנו – העיניים, האף, השפתיים, נקודות החן או הנמשים, לבני האדם החיים בעולם ביקורתי לא חסרות תכונות שאינם אוהבים בעצמם. אמנם, עבודה על בטחון וקבלה עצמית היא המועדפת במקרים כאלו, אך לעיתים, גם שינוי קטן במראה שלנו יכול לשפר פלאים את הבטחון העצמי ולשפר את המראה שלנו לחלוטין בעיניים שלנו. זה לא חייב להיות שינוי גדול ויקר כמו ניתוח אף, לפעמים טיפול פשוט כמו הרמת גבות ללא ניתוח יכול להבליט את העיניים ולשנות חלק ניכר בפנים שלנו, להאיר אותן ולספק להן מראה אחר.

עיצוב ופיסול של הפנים

במידה ודווקא החלק התחתון של הפנים שלכם הוא הבעייתי בעיניכם, טיפולים המאפשרים את עיצוב קו הלסת יכולים להתאים לכם. מדובר בהזרקה של חומרי מילוי בקו הלסת על מנת להגדיר ולהדגיש אותה, או שימוש בהזרקת בוטוקס כדי לעצב אותה. הרחבת שרירי הלסת כדי להגיע למראה מרובע ורחב יותר של הלסת, או הצרה של שרירי הלסת כדי לקבל לסת רזה ומחודדת יותר. במידה ואתם מחפשים רופא מומחה לאסתטיקה שיוכל לספק לכם מראה צעיר ורענן, כדי שתוכלו להרגיש טוב ולהראות מצוין – ד"ר אבי שני והקליניקה שלו נמצאים כאן לשירותכם. אבי שני מעניק לכל לקוח ולקוחה מראה עדין וטבעי והוא מתמקד ביצירת זרימה רציפה ומעודנת של מראה הפנים. לפרטים נוספים ולכל שאלה ותהייה בנושא, מוזמנים לבקר באתר הקליניקה.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן