זירת המומחים

מה חשוב שתדעו על שירותי ביובית

משאית ביובית היא ללא כל ספק פתרון מצוין לבעיות צנרת, אך רגע לפני שאתם ממהרים להזמין אחת חשוב שתדעו מה זה ביובית, מה כוללים שירותי ביובית, מתי הם נחוצים, כמה עולה להזמין ביובית ומה אתם צריכים לעשות בזמן שאתם מחכים להגעת הצוות. ביובית היא משאית שנושאת עליה מערכת שאיבה רבת עצמה עם יכולת יניקה ויכולת סניקה (הזרמת מים בלחץ אדיר). צינור השאיבה מוביל את השפכים אל תוך מיכל אגירה. מיכל נוסף שנושאת הביובית מכיל מים נקיים לטובת שטיפה. צוות שירותי ביובית מביא עמו בנוסף גם ציוד עזר לתיקון מהיר של התקלה במקצועיות.

מה ביובית מסוגלת לעשות?

  1. פתיחת סתימות ביוב כולל סתימות שורשים.
  2. שטיפת קווי ביוב (כולל שטיפת הכנה לקראת צילום צנרת ביוב).
  3. ניקוי ופתיחת סתימות במרזבים.
  4. שירותי שאיבת הצפות, בורות ספיגה, בורות שומן.

שימוש נכון בביובית משפר את עבודת האינסטלטור ופותר תקלות צנרת מורכבות. שילוב בין אינסטלטור מקצועי ומנוסה לבין ציוד מתקדם הוא זה שמבטיח לכם את התוצאות הטובות ביותר. הקפידו לבחור נכון במיטב אנשי המקצוע לטיפול נכון בצנרת. פתיחת סתימה בביוב שמתבצעת לא נכון עלולה לגרום לסתימה חוזרת ואף לנזק בלתי הפיך. נזמין ביובית כאשר קיימת סתימה בצנרת ראשית של מבנה, ביוב עולה בחצר, שורשים חדרו לצנרת, נדרשת פעולת שטיפת קו ביוב, יש הצפה. אינסטלטור נזמין במקרים בהם יש סתימה בכיור או באסלה, צריך להחליף ברז, יש נזילה בצנרת.

כמה עולה להזמין ביובית?

מחירים של שירותי ביובית נקבעים על פי סוג השירות, היקף השירות, מורכבות העבודה, מועד מתן השירות. הזמנת ביובית לפתיחת סתימה בביוב היא לא עסק יקר. פנייה ישירה אל חברת אינסטלציה שיש לה ביובית משתלמת יותר בהשוואה אל הזמנת ביובית דרך אינסטלטור. מספר שעות העבודה וצורך בציוד מיוחד משפיעים גם כן על המחיר. שאיבת כמות גדולה של שפכים כרוכה בעלויות פינוי אל אתרי טיהור פסולת. המועד בו תבחרו להזמין את שירותי הביובית משפיע גם כן על המחיר. כך למשל, עבודת שאיבת בור שומן שמתבצעת בשעת צהריים תתומחר אחרת בהשוואה אל עבודה זהה שמתבצעת מעכשיו לעכשיו ללא הודעה מוקדמת או באמצע הלילה. הקדימו לטפל בבעיות הביוב שלכם, תחסכו לעצמכם נזקי הצפות ותשלמו פחות.

מה עושים במקרה של הצפת ביוב?

אם ביוב עולה אצלכם בחצר יש לטפל מיד במפגע המסוכן. שירותי ביובית נדרשים בדחיפות לטובת פתיחת סתימה בביוב ושאיבת השפכים. הרחיקו את העוברים ושבים מהאזור ופנו חנייה לביובית בסמוך לפתח הביוב. צילום צנרת ביוב חיוני לאבחון מצב הצנרת וזיהוי הגורם לסתימה. חייגו במהרה אל חברת הביובית המקורית בהנהלת יוסי גולן ותגלו ששירותי ביובית הם לא עסק יקר או מסובך. שיחת טלפון אחת וצוות מנוסה ומקצועי כבר נמצא בדרך אליכם עם ציוד חדיש.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן