זירת המומחים

עורך דין גבייה והקמת חברה ברשם החברות

הקמת חברה רשם החברות כרוכה בדרך כלל במספר שלבים מרכזיים, לרבות רישום ברשם החברות. רשם החברות הוא משרד או סוכנות ממשלתית האחראית על פיקוח והסדרה של התאגדות וניהול של חברות בתחום שיפוט. להלן סקירה כללית של התהליך ומשמעותו:

תהליך התאגדות:

שמירת שם: השלב הראשון בהקמת חברה רשם החברות הוא שמירת שם ייחודי לעסק. שם זה חייב להתאים לכללי השמות של תחום השיפוט ולא צריך להיות זהה או דומה לשמות החברות הקיימים.

עריכת מסמכים: על מייסדי החברה או היזמים לנסח את המסמכים הדרושים, לרבות תזכיר ההתאגדות (MoA) ותקנון (AoA). מסמכים אלו מתארים את מבנה החברה, מטרתה והתקנות הפנימיות של החברה.

הגשת מסמכים: המסמכים המלאים בצירוף האגרות הנדרשות מוגשים לרשם החברות לאישור ורישום.

אישור ורישום: לאחר עיון, אם הרשם מצא את המסמכים תקינים ומתואמים לחוק, החברה נרשמה ומונפקת תעודת התאגדות. תעודה זו משמשת הוכחה לקיומה החוקי של החברה.

משמעות הרישום:

הכרה משפטית: רישום ברשם החברות מקנה לחברה הכרה משפטית כישות משפטית נפרדת, נבדלת מבעליה. זה מגביל את האחריות האישית של בעלי המניות והדירקטורים.

עורך דין גבייה ואכיפה

גבייה ואכיפה מתייחסים לתהליכים הכרוכים בגביית חובות או באכיפת פסקי דין משפטיים. תהליכים אלו חיוניים עבור עסקים ואנשים פרטיים כדי להבטיח שהם מקבלים תשלום עבור סחורות או שירותים שניתנו.

להלן סקירה כללית של גבייה ואכיפה:

תהליך איסוף:

פנייה ראשונית: תהליך הגבייה מתחיל בדרך כלל בכך שהנושה יוצר קשר עם החייב כדי לבקש תשלום. ניתן לעשות זאת באמצעות מכתבים, מיילים או שיחות טלפון.

משא ומתן: אם החייב אינו מסוגל לשלם את מלוא הסכום, רשאים הצדדים לנהל משא ומתן על תכנית פירעון או הסכם פשרה.

פעולה משפטית: אם החייב מסרב לשלם או אינו מגיב, הנושה רשאי לנקוט בצעדים משפטיים כדי לגבות את החוב. זה יכול לכלול הגשת תביעה או קבלת פסק דין.

אכיפה של פסקי דין:

קבלת פסק דין: במידה והנושה יצליח בפעולתו המשפטית, בית המשפט ייתן נגד החייב פסק דין, שיחייב אותו לשלם את החוב.

לסיכום אם אתם רוצים להתפתח ולצמוח ולהתחיל בתהליך הקמה חברה רשם החברות  או זקוקים לעורך דין גבייה ואכיפה, מומלץ לפנות אל משרד עורכי דין לוי גלבוע שצבר ניסיון רב בתחום ולקוחות מרוצים ישמח לתת לכם שירות מקצועי ויחס אישי לכל לקוח. מוזמנים ליצור קשר במספר 03-3806151

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן