זירת המומחים

מערכות כיבוי אש ספרינקלרים

אם יש לכם עסק או משרד, חשוב שתדעו כי אתם חייבים להתקין מערכת ספירנקלרים הרלוונטית עבור כיבוי אש במקרה שבו פורצת שריפה וזאת בכדי לקבל אישור בהתאם לחוק על מערך בטיחות בעבודה. חשוב לדעת כי התקנה של מערכות כיבוי אש ספרינקלרים איננה דבר פשוט והיא דורשת מקצועיות, מיומנות וניסיון רחב היקף בתחום המדובר ועל כן, לצורך התקנת המערכת החשובה המדוברת, יש צורך לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

מערכות כיבוי אש ספרינקלרים- במה מדובר?

מערכות כיבוי אש ספרינקלרים הן מערכות מתקדמות ומשוכללות אשר מטרתן היא לספק מים או כל חומר אחר הרלוונטי לצורך כיבוי שריפות אם פורצת שריפה במקום שבו הן מותקנות. המערכות המדוברת למעשה מחברות בין המבנה שבו הן מותקנות לבין מאגר מים חיצוני כלשהו ובמקרה הצורך הן מובילות את המים למבנה. המערכת של הספרינקלרים אמורה לספק הגנה מקסימלית במבנה שבו היא מצויה מפני שריפות. אם פורצת שריפה במבנה, המערכת אמורה לזהות זאת ולהתיז מים או כל חומר רלוונטי אחר שמכבה שריפות. המערכת חכמה ביותר ויכולה לזהות את המיקום המדויק שבו מתחילה השריפה ולפעול באותו מיקום באופן ספציפי בכדי לכבות את השריפה. המערכת יודעת להפעיל את עצמה בו ברגע שפורצת שריפה. מדובר למעשה על מערכת שיכולה להציל חיי אדם ורכוש בכל מקום שבו היא מצויה.

מה חשוב לדעת לפני שאתם בוחרים להתקין מערכות כיבוי אש ספרינקלרים?

חשוב ביותר שתבינו טרם אתם מתקינים מערכת שכזאת כי מערכות כיבוי אש ספרינקלרים הן מערכות שיכולות להציל חיי אדם ועל כן, אין להקל ראש בהתאמתם והתקנתם בכל בית עסק. חשוב ביותר לבצע את כל ההתאמות הנדרשות במבנה לצורך התקנת מערכת מעין זאת וכן חשוב לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום עבור התקנת המערכת במקום. בסופו של דבר, מערכת שלא מותקנת בצורה תקינה או מערכת לא מספיק איכותית או מותאמת לצרכים, לא תענה על המטרות שלה והייעוד שלה. לכן, טרם אתם בוחרים להתקין מערכת שכזאת, בדקו איזו חברה ידועה כאמינה, מקצועית, מומלצת ובעלת ניסיון בהתקנת מערכות כיבוי אש ספרינקלרים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן