קניות

מגבת גוף לנוחות מקסימלית

אחד המוצרים שאנחנו משתמשים בו על בסיס יומיומי הוא מגבת גוף. מי לא אוהב אחרי מקלחת להתנגב במגבת גוף נעימה ורכה. אחד הדברים החשובים ברכישת מגבת גוף, היא סוג הבד ממנו היא עשויה. אם נרצה משהו במחיר עממי נוכל לרכוש מגבת מחומרים סינטטיים, אך מגבת העשויה ממאה אחוז כותנה היא המומלצת גם לייבוש מהיר של הגוף וגם למגע נעים בעור שלנו. כמו כן מגבות מכותנה מלאה אינן נהרסות בקלות, והכביסה אינה משבשת את איכות הבד האיכותי של המגבת. בחירת מגבת איכותית ונעימה עבורכם, תשפר משמעותית את חווית המקלחת שלכם ותהפוך אותה לנעימה יותר, אצלנו במלך הפוך, תוכלו למצוא מבחר רחב של מגבות גוף מובחרות.

 

מפות שולחן מעוצבות

מפות שולחן מעוצבות הן אחד מהדברים הכי יפים שיש באירועים חגיגיים כמו ארוחת שישי, סעודות עם אורחים, או עוד ארוחה שבא לנו להשקיע בה. מפת שולחן מעוצבת, תוסיף משמעותית לאירוע שלנו ותתרום לאווירה שאנו רוצים שתהיה באירוע עצמו, נוכל לבחור את גוון המפה, את העיצובים השונים והייחודים למפה. מפות שולחן מעוצבות שכיחות בקרב מסעדות ואולמות אירועים למיניהם אך כיום גם בהרבה בתים פרטיים הדבר שכיח וצובר תאוצה רבה, ואין ספק שהן מוסיפות לרמת האירוע ומשרות אווירה אחרת של השקעה ותשומת לב לפרטים הקטנים.

 

מצעים גרסי

מצעי גרסי מעוצבים בסגנון ייחודי, אלגנטי ויוקרתי שיכולים להתאים לחדר שינה של ילדים וכמובן גם לחדר השינה של ההורים. מדובר במצעים פונקציונליים המתאימים לתנאי האקלים בישראל. רמת האיכות של מצעים גרסי, היא מעל לכל ביקורת ואין דבר שהוא חובה בכל בית בישראל, ממצעים המתאימים לאקלים הייחודי שלנו. במיוחד בשל העובדה שהם מתאימים גם לקיץ החם וגם לחורף הקריר במדינתו. מלך הפוך מתחייבים למחיר הזול בארץ עבור המוצרים, ומתחייבים לאיכות הגבוהה ביותר, בנוסף מלך הפוך עובדים עם עמותת "לחיילים מגיע הרבה יותר" וכך תורמים לחיילים מצעים ומגבות ומוצרים שיעזרו להם. פנו אלינו לייעוץ.

טלפון: 053-8401100

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן