בעלי מקצועהמלצות

השילוב הנכון בין השראה לבין השגרה

כל עיצוב פנים הוא בסופו של דבר יישום של מקורות ההשראה העיצוביים שלכם מכל חייכם ומכל המקומות שבהם ביקרתם, עד שגיבשתם את החזון הפרטי שלכם לבית חלומות. במקרים שבהם יש לכם מושג מה אתם רוצים בבית שלכם אתם כבר מזמינים תכנון אדריכלי של הבית שלכם לפי הצרכים וההשראה שלכם, ונחוץ לכם רק העיצוב הסופי שהופך אותו לבית של ממש. בכל עיצוב פנים בית פרטי מקבל את המראה הסופי שלו לאחר שהיצירתיות של מעצבת הפנים שלכם נכנסת לפעולה. במשרד של שירן דדיה טורחים רבות על הפניית היצירתיות האלה ליישום ולתרגום נכון של ההשראה שלכם, בשילוב העקרונות המקצועיים שהופכים כל בית למושלם. זאת, מבלי לאבד גם את הרעיונות המצוינים בדרך כלל של העיצובים שהיא מציעה. כשהקסם הזה קורה והכימיה בין הלקוחות למעצבת נכנסת לפעולה, התוצאה היא בית שכיף לחיות בו.

כל אזור והאווירה שלו

יש אזורים בארץ שהחיים בהם נותנים את ההשראה לעיצוב של הבתים שלו. ידוע שבתים באזור הצפון נראים יותר כמו אזורים אירופיים ומערביים בגלל הדמיון הגיאוגרפי הרב ובגלל הפוטנציאל העיצובי האדיר שיש בנופים הרריים ומיוערים לשילוב עם בית שמכניס אותם הביתה בנדיבות מכל חלון. זה נכון בעיקר כשיש שם בתים פרטיים אבל גם לדירות בבניין מגורים רגיל. עיצוב פנים בצפון נהנה מרקע נפלא של נופים ולכן כמעט כל מה שיציבו בבית כזה ישתלב מצוין עם המראה שנשקף מהחלון. רק צריך לוודא שנותנים לנוף להיכנס מבלי להסתיר אותו באלמנטים שונים שנערמים בחלל אלא מניחים לו להתבטא במלוא הדרו, והעיצוב המקצועי יעשה את שלו במידה הנכונה.

שינויים בצריכת היוקרה

יוקרה הפכה למותג בפני עצמו במקומות רבים בארץ ולא רק במטרופולין גוש דן. אנחנו מוצאים לא מעט ביקוש לשירותים של עיצוב פנים דירות יוקרה גם בצפון. שם אנחנו מוצאים גם את הסגנון שמתאים יותר למעמדות מבוססים במערב, כמו באירופה, משום שהמיקום של דירות כאלה באזורי חיפה והגליל מעניקים לכך נופך אחר לגמרי, של יוקרה מקומית וגלילית שיש בה גאווה מקומית. אפשר למצוא שם דירות יוקרה בעלות עיצוב אורבני מודרני ואפשר למצוא שם יוקרה כפרית מקומית, כשהמשותף להן הוא אחד – הקפדה על עיצוב מקצועי שמביא את כל הידע של העולם הגדול גם לצפון. מעצבת הפנים שירן דדיה משתדלת בעיצובים כאלה למצוא גם את הביטוי המקומי שנותן לזה סגנון אישי יותר, כדי לא לאבד את האופי הייחודי.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן