בעלי מקצוע

כך נשמור על סביבת העבודה בטוחה

בכל פעם שאנו מקבלים עובד חדש לעסק שלנו, אנו מבצעים למעשה הימור. כל עוד אנו לא מכירים אותו אישית לפני כן, אנו למעשה נאלצים לתת אמון באדם זר. למרבה הצער, הפרת אמונים של עובדים במקום העבודה אינה אירוע נדיר. מגניבות קטנות ועד להעברת סודות עסקיים לידי מתחרים, לעובדים שלנו יש כוח רב בידיהם כשהם פועלים הרחק מעינינו הבוחנת. חברת דים, משרד חקירות פרטי, מעמידה לרשותך נשק סודי שיאפשר לך להבין טוב יותר מי האנשים שפועלים בשמך ולנהל את העסק שלך בראש שקט.

הפתרון שיאפשר לך לסנן היטב את העובדים שלך

בין אם נדרש לך חוקר פרטי בצפון או במרכז, השירות שלנו זמין עבורך בכל רחבי הארץ. אחד מאנשי הצוות שלנו יגיע למשרדי העסק שלך עם מכונת פוליגרף ויבצע בדיקות בכלל המועמדים במהלך ימי הגיוס שלך. המכונה מאפשרת לבחון שלל מדדים פיזיולוגיים במהלך התשאול. כך, יוכל המומחה שלנו לבדוק האם המועמד דובר אמת או אם הוא מסתיר משהו מפניך. בתחילת הריאיון, יחבר החוקר אלקטרודות אל גופו של הנחקר ובשלב הראשון ישאל אותו שאלות גנריות לבדיקת תקינות המכשיר וכדי לסייע לו להרגיש בנוח. ככל שהזמן יחלוף, יתחיל החוקר להציג שאלות מורכבות ונוקבות יותר, כמו למשל:

  • האם נשלחת לעבוד בחברה על ידי אחד ממתחריה?
  • האם נחשדת אי פעם בעבירות מעילה או הפרת אמונים?
  • האם השתמשת אי פעם בסמים?

תוצאות הבדיקה יאפשרו לך לצפות מראש סיכונים פוטנציאליים ולהבטיח כי האנשים שיעבדו תחתיך יפעלו בראש ובראשונה כדי לקדם את יעדי העסק שלך.

מובילים חדשנות בעולם החקירות הפרטיות

רוצה לרתום את הפתרונות המתקדמים של חברת דים לטובת העסק שלך. נשמח להעמיד לרשותך חוקר פרטי בבאר שבע, באשדוד, בתל אביב או בכל נקודה אחרת בארץ בה נדרש השירות. אנשי המקצוע שלנו בעלי ניסיון רב שנים בביצוע בדיקות פוליגרף וישמחו לסייע לך לשמור על העסק שלך מכל משמר. למידע נוסף על השירות, כל שנותר לך לעשות הוא רק לפנות אלינו במספר הטלפון 03-6091533.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן