זירת המומחים

ייעוץ כלכלי למשפחות

בשנים האחרונות יש יותר ויותר מודעות לנושא של כלכלת המשפחה וניהול נכון של הכספים הנכנסים והיוצאים של המשפחה. אין מי שלא רוצה לחיות ברווחה כלכלית ולדעת שסכום ההכנסות יהיה גבוה מסכום ההוצאות וכך לא תהיינה לו בעיות עם הבנק או עם הרשויות המדינה בשל חובות ויתרת חובה בחשבון הבנק. זוגות הורים שמתקשים להגיע למצב זה צריכים לחפש ולמצוא שירות ייעוץ כלכלי למשפחות על מנת לנתח את המצב האישי שלהם ועל פיו ללמוד איך להתנהל בצורה טובה וחכמה שתאפשר להם לשמור על רמת החיים לצד הגדלת ההפרש בין ההכנסות לבין ההוצאות.

איך מבוצע ייעוץ כלכלי למשפחות?

חשוב להבין שמדובר בתהליך שיש מי שיעיד שהוא חושפני ולא פשוט. לצורך התהליך יש להיפגש עם יועץ מקצועי  ומנוסה לכלכלת המשפחה ולפרוס בפניו את כל ההוצאות וההכנסות של המשפחה, קטנות וגדולות כאחד, מזומן, הוראות קבע וכרטיסי אשראי. כאשר המספרים מונחים אל מול העיניים קל יותר להבין במה אפשר וכדאי לקצץ ועל מה לא מוכנים או אי אפשר לוותר בשום אופן. בעזרת ייעוץ כלכלי למשפחות אפשר לקבל החלטות בנוגע לשינויים בתשלומים קבועים או בנוגע לשימוש במזומן וכך לחסוך מדי חודש עשרות, מאות ואפילו אלפי שקלים. זו צריכה להיות המטרה של התהליך וללא ספק אפשר להשיג אותה כשהתהליך מקצועי.

איך בוחרים יועץ כלכלי?

כיום מדובר בתחום שנחשב לנפוץ ופופולרי ושירותי ייעוץ כלכלי למשפחות נחשבים למבוקשים מאד. כדי לוודא שבוחרים את איש המקצוע המתאים והנכון ביותר חשוב לבחון את הידע והניסיון שלו, שכן יש להם חשיבות במתן שירותים מקצועיים ובארגז כלים נרחב שבעזרתו הוא יוכל להציע הצעות או המלצות לכל לקוח בנפרד. לימוד התנהלות כלכלית משפחתית נכונה צריך להיות מותאם לכל משפחה ולכל זוג הורים ומכאן החשיבות של ניסיון רב ככל האפשר, מה שמעשיר מכוון האפשרויות של היועץ.

מתעניינים בשיפור ההתנהלות הכלכלית במשפחה שלכם? אביתר זכאי הוא הכתובת שלכם, לאחר שנים של ייעוץ השקעות וידע נרחב בעולם הכלכלה והכספים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן