זירת המומחים

איך לבחור את עורך הדין המתאים ביותר?

בחירה נכונה של עורך דין היא חשובה מאוד בכל תחום מקרקעין, משפחה וכמובן כשזהו עורך דין העוסק בתחום רגיש כמו עבירות מין. יש לשים לב שאם אתם החשודים בהטרדה מינית יש לפנות אל עורך דין הטרדות מיניות שהוא עורך דין פלילי. רק עורך דין פלילים בעל ניסיון רב בתחום יוכל לספק לכם הגנה. הניסיון כאן והבקיאות בכל החוקים, סעיפי החוקים ותקדימים משפטיים הוא הכרחי גם בגלל ההתייחסות החמורה במיוחד על מעשים מסוג זה. מעבר לניסיון בתחום, מומלץ לבחור עורך דין מקומי שיהיה קרוב אליכם, נגיש וגם זמין לכל שאלה. יש חשיבות לתחושות שלכם מולו. בכל תחום, אך בפלילי במיוחד, חשוב שעורך הדין יהיה אוזן קשבת, סבלני ואמפתי כך שיוכל ללוות ולהוביל אתכם בתהליך הלא פשוט בו אתם נמצאים.

הומלץ על הגשת כתב אישום? עוד יש סיכוי

לאחר חקירה מקיפה מחליט אגף החקירות של המשטרה האם לסגור את התיק או להמליץ על הגשת כתב אישום. אם מבחינתו בתיק ישנם מספיק ראיות וסימוכין הוא מעביר את המלצתו לידי הגוף התובע,: אגף התביעות במשטרה או פרקליטות המדינה. ביטול כתב אישום יכול לקרות במספר דרכים. אם העבירה המיוחסת היא בדרגת פשע יהיה כחלק מההליכים גם שימוע לפני הגשת כתב אישום. אז עורך הדין המייצג את החשוד יכול להביא טיעונים או ראיות נוספות שיערערו על הכתוב בתיק ויתכן שיביאו להחלטה על ביטול. התביעה יכולה להשתכנע ולחזור בה מהחלטתה גם אם אין שימוע. גם אם התביעה לא משתכנעת, שופט בית המשפט יכול להחליט על כך בעקבות טיעונים וראיות נוספים שהציג עורך הדין המייצג את הנאשם.

למחוק את העבר ולפתוח דף חדש

רבים מאיתנו עושים טעויות, כולל עבירות על החוק. כך, לא מעט אנשים סוחבים איתם שאריות כמו רישום משטרתי הכולל תיק פלילי שנסגר מחוסר ראיות או חוסר עניין לציבור. אמנם כאשר התיק נסגר מסיבות אלה זה אינו רישום פלילי על תיקים שהסתיימו בהרשעה, אך עדיין הדבר יכול לבואם לרעתו של האדם בהמשך. מחיקת רישום משטרתי תנקה את אותן שאריות ותסייע בפתיחת דף נקי לגמרי. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת הוא להגיש בקשה בעזרת עורך דין פלילי מנוסה לשינוי עילת סגירת התיק לחוסר אשמה. כאשר זו עילת הסגירה המידע על התיק ימחק כך שלא יהיה חשוף לשום גורם, כולל רשויות או חברות המבקשות תעודת יושר לצורך נשיאת נשק או סיווג בטחוני. לכן, אם אתם יודעים שהשארתם עקבות לא חיוביים אל תוותרו ופנו לעורך דין המנוסה בנושא זה.

עו"ד שקמה אדרי היא עורכת דין פלילית המתמחה בתחום, כולל ייצוג חשודים ונאשמים בשלבים שונים ובתיקים מורכבים וכן בנושא מחיקת רישום. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן