בעלי מקצוע

המלצה על עורך דין פלילי

בעולם העבירות הפליליות, יש תחום אחד שבו מלבד לאלמנט המשפטי יש גם אלמנט רגשי מאוד מורכב שצריך לתת עליו את הדעת. מדובר כמובן על ההתמודדות עם עבירות מין, אשר מייצרות אמוציות גם בקרב המתלוננים והמתלוננות, אבל גם בקרב הציבור באופן כללי. ולכן, לא משנה מאיזה צד של המתרס אתם, צריך לקבל את העזרה המקצועית של עורך דין פלילי מקצועי אשר עוסק בתחום עבירות המין ויכול לתת לכם ייצוג שמתאים לסיטואציה. עורך דין אלון שליכטר, למשפט פלילי ודיני תעבורה יכול להציע ליווי אישי שמתאים לכל סיטואציה איתה אתם מתמודדים בתחום העבירות הפליליות.

עורך דין פלילי – נותן לכם כתף ברגעים הראשונים

בשנים האחרונות בישראל, אנחנו רואים שינויים מאוד גדולים בכל מה שנוגע להתמודדות עם עבירות פליליות בתחום המיני. יש יותר מודעות, גם לצרכים של נפגעי העבירה וגם לחומרת המעשים ברמה התקשורתית והתרבותית. ולכן יש יותר ויותר נפגעי עבירה אשר מחפשים עורך דין פלילי מומלץ ורוצים לעבוד ביחד איתו על מנת להשמיע את הקול שלהם ולהתמודד עם האירועים כמו שהם רואים לנכון. זהו תהליך לא פשוט בכלל גם ברמה האישית וגם ברמה המשפטית, ולכן צריך להיות סמוכים ובטוחים שאתם מקבלים את כל הליווי המקצועי שצריך לקבל כאשר הסיטואציה לכשעצמה היא מורכבת ומאתגרת.

אם אתם רוצים להילחם בנאשם – עשו זאת בדרך הישירה

יש לא מעט אנשים שביצעו עבירות בתחום המיני כמו עבירות מעשה מגונה, והם לא מכירים בחומרת העבירה שלהם. לפעמים יש ניסיון להאשים את הקורבן, ולפעמים הם פשוט פועלים על פי החוק כדי לבצע מחיקת רישום פלילי ולהחזיר את החיים שלהם למסלולם. ברמה הרגשית, נפגעי עבירה רבים לא מוכנים לעבור לסדר היום על התנהגות כזו, והם מוכנים להילחם על הזכות שלהם לקבל הכרה בפגיעה שלהם בכל המישורים הקיימים בתחום הפלילי היום. אז כן, כדי לשמור על הזכויות שלכם צריך להיאבק, בוודאי אם התוקף לא רואה את הפגיעה שלו בתור פגיעה.

השמיעו את הקול שלכם בתור נפגעי העבירה

ולפעמים, הסיבה היחידה שבגללה אתם רוצים לעבוד עם עורך דין, היא כדי להשמיע את הקול שלכם ולהעלות את המודעות. למשל אם עברתם מעשה מגונה בקטין בתור צעירים ויש התיישנות על המקרה, אפשר לעודד אחרים לספר את הסיפור שלהם וכך לעצור את התופעה על ידי פעולות שלכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות כעת בשביל להתמודד עם פגיעות מיניות הוא למצוא עורך דין, כמו עו"ד אלון שליכטר, שיכול לייצג אתכם ואת האינטרסים שלכם בצורה המקצועית ביותר. עורך דין שליכטר ילווה אתכם בצעדים הראשונים ויציע לכם תמיכה רגשית ומשפטית בסיטואציה מורכבת מאוד. לפרטים נוספים ויצירת קשר טלפנו למספר 0546762373.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן