המלצותמשפט

החשיבות של עורך דין – בתחומי משפחה וזוגיות

בעולם שבו מערכות יחסים משפחתיות וזוגיות משתנות בקצב יחסית תדיר, אנחנו מוצאים את עצמנו כל הזמן מתמודדים עם אתגרים שונים שיכולים לשנות את שגרת החיים של המשפחה ואפילו להשפיע על מבנה המשפחה. ולכן, במשפחות רבות יש צורך לקבל את העזרה ואת הליווי של עורך דין מומחה בתחום המשפחה, בשלבים שונים של החיים, גם בסיטואציות מורכבות מאוד. כאן נכנסת לתמונה עורכת הדין הילה וינטרוב, אשר תעזור לכם לקבל יעוץ מקצועי פרטני, וליווי ברגעים המורכבים של החיים.

רגעים מורכבים הם סימן לפנות לעזרה חיצונית

כאשר יש לכם מחלוקות בתוך המשפחה, בוודאי מחלוקות בין בני זוג, התערבות של בני משפחה לא עוזרת ולפעמים אפילו הופכת את הסיטואציה למורכבת ומאתגרת שבעתיים. ולכן, סיטואציות כאלו מחייבות אתכם לעצור לרגע אחד ולהבין מהו האינטרס האישי שלכם. ביחד עם עו"ד משפחה אפשר לבנות מפת אינטרסים ולדאוג לכך שבסיטואציות מורכבות יהיה לכם גורם חיצוני שמנחה אתכם איך לפעול ועוזר לכם לשמור על האינטרסים שלכם ושל הילדים שלכם.

יכולים לראות את התמונה הגדולה, בלי רגשות

היתרון הגדול והחשוב ביותר של עורך דין לענייני משפחה הוא היכולת לראות את הסיטואציה בעיניים ניטרליות. אין לעורך דין מעורבות רגשית באירועים, והוא בדרך כלל מבין איך אתם הייתם רוצים לפתור את הסיטואציה בצורה האידיאלית, גם כאשר אתם לא מצליחים להסתכל על התמונה בלי לערב את הרגשות שלכם. כשיש ילדים מעורבים בסיפור. או כאשר מדובר על הליך תביעת גירושין מאוד אמוציונלי, היתרון של עורך דין מומחה בתחום הוא עצום.

פועלים לטובת כל בני ובנות המשפחה

עורכת דין לענייני משפחה פועלת לטובת בני המשפחה, מקדמת את האינטרסים של המשפחה, ובעיקר דואגת להיות חיץ כאשר יש התנהגות לא הולמת בתוך המשפחה. כלומר, מדובר על אנשי מקצוע שתפקידם הוא תמיד לשים במרכז תשומת הלב את האינטרסים של הלקוחות. אבל באותה נשימה גם לדאוג לכך שכל המעורבים באירוע לא ייפגעו בצורה כזו או אחרת, בגלל שמדובר על משפחה וכולם רוצים לדאוג זה לזו.

משרד עורכי הדין הילה וינטרוב יעשה את מירב המאמצים בשביל לאפשר לכל אחד ולכל אחת לקבל את הפתרונות האולטימטיביים לשאלות בנושא משפחה וזאת לאור ניסיון רב שצברה, הכולל את החקיקה והפסיקות האחרונות, ייצוג בערכאות השונות על בסיס קבוע וכן ליווי תיקים מורכבים כאלו ואחרים. לפרטים נוספים וליצירת קשר 0779968860.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן