זירת המומחים

בית עסק מוגן  מפני שירפות

הדרך לאבטח את בית העסק שלכם איננה רצויה אלא אף הכרחית. כך הוא העניין על פי תקנות חוק רישוי עסקים שקובע שכל בית עסק המבקש לפתוח עסקיו  חייב להיות מאובטח על ידי ציוד כיבוי אש. ישנן מספר אמצעים בהם ניתן לאבטח את בית העסק שלכם  באמצעותם ניתן למנוע התלקחות שריפות גדולות בבית העסק ובסביבה הקרובה. אחת הדרכים לעשות זאת ולאבטח את בית העסק שלכם היא באמצעות התקנת ספרינקלרים, אשר על אופן פעולתם נרחיב מעט יותר בהמשך מאמר זה.

הדרך הנכונה להגנת בית העסק והבית

אנחנו עושים כל שביכולתנו בכדי לטפח את בית העסק או את בית המגורים בו אנחנו שוהים מספר שעות לא מבוטל של מהלך היממה. אך מה אם לפתע פתאום בלתי התרעה מוקדמת פורצת לה שריפה בבית העסק והמקום איננו ממוגן? ובכן נוכל לשאול שאלה זו רק באופן תאורטי בלבד, משום שהלכה למעשה, לא תוכלו לפתוח את בית העסק שלכם או לחדש את רישיון בית העסק שלכם, אם לא אבטחתם אותתו באמצעים להגנה מפני שריפות. במה דברים אמורים וכיצד ניתן לאבטח את בית העסק שלכם ובתים פרטיים, הינה לפניכם:

  • ציוד כיבוי אש- כאשר מדברים על מונח מקצועי זה הכוונה היא אל כל אותם דרכים בהם ניתן לאבטח את בית העסק ואף את הבתים הפרטיים שלכם מפני התלקחות שרפות. דרכים כמו מזנקים לכיבוי שריפות, ספרינקלרים, מערכות לכיבוי אש בקצף או באמצעות מים הכל תלוי על פי דרישות הקיימות לגבי בית העסק שלכם. כך שאיפיון בית העסק שלכם כמו השטח בו נמצא בית העסק, חומרי הגלם המצויים בבית העסק שלכם, הם רק חלק מהפרמטרים אותם צריך לקחת בחשבון כאשר מעוניינים להתקין מערכות כיבוי אש
  • התקנת ספרינקלרים– כאשר מעוניינים בהתקנת מערכת כיבוי אש אוטומטית, מיד עולה מערכת הספרינקלרים או כפי שהיא קוריה גם בשמה מתזים. ישנם שני סוגי של מערכות מתזים האחת היא מערכת תלויה הנראית לעין, תלויה במרכז התקרה ובעת הצורך מתיזה זרם מים בלחץ גבוה. וישנה גם מערכת מתזים סמויה מן העין הפועלים באותו אופן כמו המתזים הגלויים, אך מעוצבים כך מפאת האסתטיקה של המקום. כך שלא משנה אם אתם בית עסק של מפעל או בית מלון או אפילו בניין מגורים רב קומות מערכת ספרינקלרים פועלת בצורה מדויקת לכיבוי אש ובנוסף לכך מחוברת אליה מערכת התרעה

סיכום דבר

בכדי שאתם תהיו בטוחים ובראש שקט בבית העסק שלכם, והן משום שכך החוק מורה, אתם צרכים להתקין מערכת ציוד כיבוי אש בבית העסק שלכם אם אתם מעוניינים לפתוח אותו או לחדש רישיון. ישנם מספר דרכים בהם ניתן להשתמש במערכות כיבוי שונות תלוי באופי בית העסק אשר משתנות מעסק אחד למשנהו. אחת הדרכים לאבטח את בית העסק שלכם ואף את הבית הפרטי שלכם היא מערכת ספרינקלרים העובדת באופן אוטומטי, בו מתריעה המערכת על שריפה מצד אחד ומן הצד השני פועלת לכיבוי השריפה באמצעות לחץ מין הניתז מן הצינורות המצויים על גבי התקרה. בכדי שתוכלו גם אתם להתקין ציוד רב משעות זה אתם מוזמנים להיכנס אל אתר הבית של חברת שלהבת כיבוי אש הפועלת -30 שנים בתחום כיבוי אש מלווה ומייעצת לבעלי העסקים השונים לכל אורך התהליך עד לפתיחת העסק.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן