זירת המומחיםמשפט

מיסוי רילוקיישן

הנושא של יציאה לרילוקיישן או החזרה ממנו מוכר וידוע בקרב הציבור בישראל אך השיח בעיקר מתרכז בכל מה שקשור לפן הלוגיסטי של העניין – המקום שאליו עוברים, חיפוש הדירה וכל ההכנות הנדרשות לקראת אריזת תכולת הבית ושילוחו אל היעד בחוץ לארץ. לא הרבה אנשים יודעים שיש תחום שלם של מיסוי רילוקיישן שצריך לדעת עליו ולבחון אותו באופן אישי על מנת לדאוג לכל מה שקשור לתשלומי המיסים גם כאזרחים ישראלים וגם ככאלה שעומדים לעבוד במדינה אחרת. כיום כבר יש מודעות גבוהה יותר לנושא הזה ויודעים שצריך לפנות אל עורכי דין ורואי חשבון על מנת להסדיר את זה באופן פרטני וממוקד.

מה צריך לדעת על מיסוי רילוקיישן?

מה שבעיקר חשוב לדעת זה שהנושא הזה קיים וכל אחד ששוקל את העניין של רילוקיישן או עומד לחזור מכמה שנים בחוץ לארץ צריך לבחון לעומק את הרלוונטיות של הנושא הזה ספציפית לגביו. לכל מדינה יש את חוקי התשלומים שלה ולכל אדם יש את אופן התשלום האישי שלו. הדבר הנכון הוא לפנות אל עורך דין או רואה חשבון וטוב יהיה אם במשרד אחד יינתנו שני השירותים האלה, מה שיבטיח מענה על מיסוי רילוקיישן שיהיה מדויק, מתאים בדיוק ללקוח המדובר וכזה שבעזרתו אפשר יהיה לדעת שהנושא מטופל ולא יצוץ ביום מן הימים.

מודעות גבוהה לנושא פחות מוכר

כיום מדובר בנושא שכבר יש יותר ויותר מודעות לגביו וגם חברות ששולחות עובדים לרילוקיישן יודעות להנחות אותם לבצע תיאום לגבי מיסוי רילוקיישן על מנת שלא תהיינה הפתעות והם לא ימצאו את עצמם במצב שבו הם חייבים כסף לישראל או למדינה המדוברת. כאשר פונים אל אנשי מקצוע שמכירים את התחום ובקיאים בו – אפשר להיות בטוחים שתתקבלנה תשובות אמינות שאפשר להסתמך עליהן ולדעת שפועלים כמו שצריך בדיוק על פי הכללים גם של ישראל וגם של מדינת יעד הרילוקיישן.

מתעניינים במידע פרטני בנוגע למיסים שקשורים ברילוקיישן? פנו למשרד עו"ד ורו"ח אבידור לפיד וקבלו את המענה האישי והרלוונטי ביותר עבורכם. בנוסף, ניתן להאזין לפודקאסט שלו בתחום המיסוי.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן