בעלי מקצועהמלצותקניות

בית דפוס בחיפה

אומרים שתמונה אחד שווה אלף מילים. לא משנה בכמה ניסיונות תנסו לאתר חוויה, תחושה או מראה מרהיב, התמונה יכולה לעשות את העודה, ואף יותר טוב. אבל על מנת שתוכלו להחליף את המילים שלכם בתמונות, עליכם לשמור אותם קרוב. למרות שבעידן של היום שולחים תמונות דרך וואצאפ, מעלים תמונות לחשבון האינסטגרם ויוצרים אלבום תמונות דרך פייסבוק, אין תחליף לתמונה ממשית, שהיא לא תלך לאיוד בין כל התמונות שלכם בטלפון ולא תבלע עם הזמן. אנחנו, רענן, בית דפוס בחיפה, יכולים לעזור לכם עם זה. אנחנו מפתחים ומעצבים תמונות בשירות מהיר, מחירים מעולים ואיכות מצוינת, ובכך דואגים שכל הזיכרונות שלכם יישארו איתכם לתמיד.

בית דפוס בחיפה – עבור הזיכרונות שלכם

לזיכרונות אין תחליף, וכל מה שעלינו לעשות איתם זה לשמר אותם. זיכרונות נשמרים על ידי חשיבה עליהם, כתיבה שלהם, וכמובן, שמירת תמונות. זיכרונות יכולים להיות מאירועים מרגשים כמו עליית הילד לכיתה א', הטיול האחרון בחו"ל או אירוע מרגש. אפילו אירועים שמייצגים אירוע פשוט וכיף יכולים להישמר בספר הזיכרונות. בשביל זה, אתם יכולים אצלנו, רענן, בית דפוס בחיפה, לפתח את כל התמונות שלכם. על כל 250 תמונות שאתם מפתחים, אתם מקבלים 50 בחינם, מה שיכול להקל עליכם בהכנת אלבום זיכרונות. האלבום יכול להיות בכל גודל שתרצו, לאיזה אירוע שתרצו, לשמור אצלכם או להביא כמתנה. כך, תוכלו להבטיח שהזיכרונות החשובים האלה ישמרו בבית ולא ילכו לאיבוד ויבלעו בין כל התמונות.

מי אנחנו רענן

רענן הוא בית דפוס בחיפה שקיים כבר 12 שנה. בית הדפוס מתמחה במגוון תחומים, ובין היתר פיתוח תמונות באיכות מעולה תוך כדי מתן שירות ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף, מבין שירותינו, תוכלו למצוא עיצוב לוגו, עיצוב מודעות, עיצוב פנקסי חשבוניות, עיצוב כרטיסי ביקור ופלאיירים ועוד. נוסף לתחום העיצוב, אנחנו עושים גם הדפסות באיכות גבוהה, למשל הדפסות על קנבס, הדפסות על חולצות טקסטיל, הדפסות על שימשוניות, הדפסות על רול אפ והדפסת תמונות בכל גודל וצורה. אז למה אתם מחכים? הדפיסו ועצבו אצלנו את התמונה הבאה שלכם! לקבלת הצעת מחיר מעולה חייגו 052-6217313

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן