בעלי מקצוע

בחירת חוקר פרטי

בעקבות חוסר האמון הרב של אזרחים רבים בארגוני מערכת אכיפת החוק הממשלתיים רבים מהם בימינו משתמשים בחוקרים פרטיים, חוקר פרטי הוא אדם העוסק באיסוף מידע על הזולת במסגרת אזרחית עבור לקוחותיו.

חוקר פרטי בישראל חייב להיות בעל הרישיון המתאים ממשרד המשפטים, הוא לא יכול להתחיל בחקירות כמו כן הוא מחויב למסור כל מידע שהגיע אליו על פי דרישת היועמ"ש אם מדובר בעבירות אשר בוצעו על ידי האדם הנעקב.
בכדי שאותם אנשים אכן יקבלו מענה מדויק על צרכיהם, חשוב שהם יקפידו לבחור בחוקר פרטי מומלץ הנכון והדרך לבחירת חוקר פרטי שכזה, מצריכה דגש על מספר פרמטרים מרכזיים:

 

מציאת חוקר פרטי באזוריכם

דבר ראשון, חשוב לתחום את האזור בארץ אשר בו אתם  רוצים לבצע את החקירות, לדוגמא הנעקב גר ומנהל את חייו באחת מערי המרכז כגון רעננה או רחובות עדיף למקד את החיפוש בחוקר פרטי במרכז.
בשלב הבא, חשוב לנסות ולהבין לפרטי פרטים את התחום שבעקבותם פניתם לחוקר הפרטי, כדי שתוכלו לבוא עם ידע כללי נרחב שיכל להקל בהבנה של תהליך החקירה, כמובן חשוב גם להבין את ההגבלות המשפטיות שאותם אסור לחוקר הפרטי להפר.

 

ניסיון, רמה מקצועית ודוגמאות

אחרי שמבינים את מלוא הצרכים והדרישות, ניתן לצאת אל הדרך בחיפושים אחר חוקר פרטי אשר ערוך לספק מענה על כל אותם הצרכים.
בהליך בחירת חוקר פרטי,  כדאי לשים דגש על הניסיון ועל הרקע המקצועי שלו בתחום – לרוב, ניתן להשיג את המידע הזה דרך אתר האינטרנט, אך במידת הצורך, ניתן גם ליצור קשר עם החוקר הפרטי ולשאול אותו את כל השאלות הרלוונטיות.
דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש נוגע להמלצות מלקוחותיו של החוקר הפרטי בעיקר כאלה אשר זכו בתיקים אשר אותם הוא ייצג.
בשלב חיפוש ההמלצות יש לשים לב רק להמלצות מלקוחות אשר פנו אליו באותו נושא בתחום בו הוא מתמחה ואם הוא עובד באזור שבו אתם מבקשים לדוגמא: חוקר פרטי תל אביב.

קבלת ההחלטה הנכונה

למשרד החקירות יהב חקירות ניסיון רב בתחומי החקירות הכלכליות, חקירות במגזר הפרטי, חקירות סייבר, מעקבים, חקירות אישיות, בדיקות פוליגרף, שירותים טכניים ועוד תחומים רבים.

המשרד דוגל בתודעת שירות גבוהה ומקצועית ומחויב לספק את הפתרונות המקצועיים והמהירים ביותר תוך הענקת יחס אישי לכל לקוח, על מנת שתוכלו לקבל את מלוא הפרטים על שירותי המשרד מוזמנים להתקשר: 0522335638

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן