המלצותטיולים

מתחברים אחד לשני ולטבע

הקבוצה שמתגבשת תוך כדי עבודה, לימודים, צבא, נראית אחרת לגמרי לאחר שיוצאים מהשטח הטבעי שלה ומתחילים להתגבש בפעילויות שוברות שגרה. ימי גיבוש בשטח שנעשים במקומות שבהם נדרשים כישורים אחרים ואפשר לגלות מהו האופי האמיתי של כל אחד מהחברה יכולים לגלות לכם הרבה מאוד על האנשים שאתם עובדים אתם, ואפילו לנצל לטובה את הידידות החדשה שנוצרת כך. כמו כן, אפשר גם להתוודע לצדדים חדשים לגמרי באישיות שלהם מלבד האתגרים שעומדים בהם בשטח ומלמדים אתכם משהו חדש על עצמכם. זה נוסף לכל הידע שאתם יכולים לצבור כאשר אתם עוברים סדנאות מרתקות כאלה עם חברת שירת השדה, שלוקחת אתכם לפעילויות מרתקות של איסוף עשבים ובישול שלהם בשדה, כדי ללמוד להכיר את העולם שלכם טוב יותר וליהנות מאוויר צח למכביר.

מהם היתרונות של ימי גיבוש בשטח?

  • לא משנה איפה הכרתם, אתם עומדים להכיר את עצמכם ואת החברים שלכם טוב יותר בפעילות כזאת שאפשר רק להרוויח ממנה. אם יש לכם משימה חדשה לגמרי ששוברת את השגרה שלכם ועושה לכם היכרות עם ידע חדש לגמרי בתחום שלא הכרתם עד כה, זה יכול רק לאתגר את התכונות שלכם ולגרום לכם להפיק את המיטב מהפוטנציאל שלכם בשטח. זה הזמן לדעת למה אתם מסוגלים כשאתם בתנאי שטח חדשים לגמרי.
  • הידע החדש שתקבלו יכול לקחת אתכם לפעילויות נוספות בשטח, הן עם החברה והן עם עצמכם ועם המשפחה. אתם יכולים ליזום עוד היכרות מעמיקה יותר עם מה שטרם יצא לכם להתנסות בו וזה בעיקר עולם הצמחים וההישרדות בשטח שכל אחד צריך לדעת ללמוד עליו יותר.
  • גיבוש הוא לא רק למטרות נעימות אלא גם כדי לפוגג מתחים ולחצים. אפשר לנצל את הפעילות הזאת על מנת לפרוק מתחים או לפתור בעיות של גיבוש אם אתם נתקלים בבעיה כזאת בחברה שלכם. אין כמו הטבע כדי לספק לכם סביבה שונה לגמרי לכך.

הדרכה אחראית ויצירתית

בהדרכה יצירתית ואחראית של מדריכי חברת שירת השדה אתם יכולים לנצל את הזמן שלכם לגיבוש חברתי וקבוצתי, בדיוק כפי שרציתם לעשות ולא יכולתם לעשות זאת עד כה.

 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן