בעלי מקצוע

מה עושה ממונה בטיחות?

בשנים האחרונות אנחנו שומעים באמצעי התקשורת כמעט בכל יום על תאונת עבודה כזו או אחרת. ברגע שתאונה מגיעה לתקשורת, זה למעשה אומר שיש נפגעים בנפש ואף לרוב נפגעים בצורה קשה, אבל יש עשרות ואפילו מאות תאונות עבודה שקורות כל יום שלא מסתיימות ככה, ועליהן אנחנו לא שומעים בחדשות. הדרך להתמודד עם תאונות עבודה היא יישום של תקנות הבטיחות השונות, כמו גם ביצוע סקר סיכונים, הטמעת הדרכות בטיחות וכמובן מימוש המסקנות וההמלצות שעולות מסקירת הסיכונים. את כל אלו ועוד דברים רבים אחרים עושה ממונה בטיחות, מי שלמעשה אחראי על הבטיחות במקום העבודה ואמור להיות מומחה בתחום. הנה כמה מתפקידיו של הממונה על הבטיחות שכדאי להכיר.

ממונה בטיחות – מה בעצם התפקידים שלו?

להלן כמה דברים שהממונה על הבטיחות אחראי עליהם. ממונה בטיחות אמור להקים מערך חירום ולנהל אותו, מה שאומר שהוא צריך לבצע תרגילים לתרחישים אפשריים שונים במקום העסק לעובדים. הוא גם אמור להכשיר ולהפעיל את נאמני הבטיחות בעסק, באתר או במוסד והוא יתעד את מלאי כל חומרי הבטיחות. הממונה על הבטיחות גם קובע את מדיניות הבטיחות עם ההנהלה והוא זה שמפיץ את המדיניות בקרב עובדי החברה. הוא יבנה תהליך של ניהול סיכונים ומהתהליך הוא גוזר את הפעולות המניעתיות השונות שיש לבצע כדי להתמודד עם הסיכונים, כמו גם את הוראות הבטיחות השונות. אין ספק שהוא איש מפתח בכל פרויקט שהוא, מי שאמור להיות אמון על הבטיחות של כולם.

לא לוותר על הטוב ביותר!

אם אתם מחפשים ממונה על הבטיחות בעסק שלכם, באתר הבנייה אותו אתם מנהלים, במוסד עליו אתם אחראיים או בכל מקום אחר, אתם צריכים מישהו עם ניסיון ועם כל הידע הדרוש כמו גם היכולות הרלוונטיות. "אשר אביזמר – בטיחות לעד" הוא מומחה בטיחות בעל ניסיון עשיר ואין ספור פרויקטים בעברו. עם "אשר אביזמר – בטיחות לעד" אתם יודעים שאתם בידיים טובות, אמינות ובעיקר מקצועיות.

צרו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים בדרך למציאת ממונה בטיחות ברמה הגבוהה ביותר בשבילכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן