זירת המומחים

טיפול וטיפוח שיער נושר

טיפול בנשירת שיער גברים, הידוע גם כקרחות גבריות או התקרחות אנדרוגנית, יכול להשתנות בהתאם לחומרת ולגורם הבסיסי למצב. להלן מספר טיפולים נפוצים:

תרופות

התרופה הפופולרית ביותר לנשירת שיער גברית היא מינוקסידיל, הנמרח ישירות על הקרקפת. מאמינים שהוא מגביר את זרימת הדם וחומרי הזנה לזקיקי השיער, מקדם צמיחת שיער.

ניתוח השתלת שיער

זהו הליך כירורגי שבו נלקחים זקיקי שיער מאזורים בקרקפת עם צמיחת שיער בריאה ומושתלים לאזורים מקריחים. זה יכול להיות פתרון קבוע לנשירת שיער, אבל זה יכול להיות יקר ועשוי לדרוש מספר פגישות.

טיפול בלייזר ברמה נמוכה:

טיפול בנשירת שיער גברים באמצעות לייזר תוך שימוש באנרגיית אור כדי לעורר זקיקי שיער, לקדם את צמיחת השיער. זהו טיפול לא פולשני שניתן לעשות בבית או במרפאה.

טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם:

זה כולל הזרקת פלזמת הדם של המטופל עצמו, העשירה בגורמי גדילה, לתוך הקרקפת כדי להמריץ את צמיחת השיער.

טיפול בהתקרחות גברים

טיפול נגד התקרחות, במיוחד התקרחות גברית, מתמקד בהאטת נשירת שיער וקידום צמיחת שיער חדש. להלן מספר טיפולים נפוצים:

ניתוח השתלת שיער

טיפול נגד התקרחות באמצעות השתלת שיער הוא הליך כירורגי וכולל השתלת זקיקי שיער מאזורים בקרקפת עם צמיחת שיער בריאה לאזורים שמקריחים. ניתוח השתלת שיער יכול לספק תוצאות ארוכות טווח, אך הוא עשוי להיות יקר ועשוי לדרוש מספר פגישות.

טיפול בפלזמה עשירה בטסיות דם

טיפול ב-PRP כולל הזרקת צורה מרוכזת של פלזמת הדם של המטופל עצמו לתוך הקרקפת כדי לעורר זקיקי שיער ולקדם צמיחת שיער. מאמינים שטיפול ב-PRP מגביר את זרימת הדם לזקיקי השיער, מקדם צמיחת שיער.

טיפול בלייזר ברמה נמוכה

משתמש באנרגיית אור כדי לעורר זקיקי שיער ולקדם צמיחת שיער. טיפול לא פולשני זה יכול להתבצע בבית באמצעות מסרק לייזר או במרפאה באמצעות כובע לייזר.

שינויים באורח החיים

ביצוע שינויים באורח החיים שלך, כגון אכילת תזונה מאוזנת ועשירה בויטמינים ומינרלים, הפחתת מתח והימנעות מטיפולי שיער קשים, יכולים לעזור לשפר את בריאות השיער ולהפחית נשירת שיער.

לסיכום, אם אתם סובלים מבעיית התקרחות מומלץ לפנות אל MicroFollic שצברו ניסיון רב בתחום ולקוחות מרוצים, והם מומחים בטיפול נגד התקרחות ונשירת שיער ועוד. מוזמנים ליצור קשר 052-7314411

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן