מחשבים

תוכנה חתימה דיגיטלי, לשימוש בטוח

בכל ארגון מוכר המושג טופסולוגיה. לא משנה כמה עובדים יש בארגון, בין אם מדובר במקום שמונה עשרות ומאות עובדים ובין אם זה מקום קטן, בין אם מדובר במקום העוסק בגיוס לקוחות והוא מנהל מאגר גדול מאוד ובין אם זו חברה שנמצאת בתחילת דרכה בגיוס לקוחות, כמות הטפסים עצומה.

כיום ישנה אפשרות לקצר את כל ההליכים הללו הכרוכים במילוי טפסים והדפסת טפסים כאשר מדובר למעשה בטפסים חכמים. הטפסים החכמים מחליפים בהצלחה רבה את הטפסים הרגילים, כאשר כך ניתן למלא בקלות את כל השדות וכל הפרטים הנדרשים בלי כל הבלגן הכרוך בהדפסת ערימות של ניירות, בדיקה שלא חסר דבר וכן מילוי של כל הפרטים הנדרשים בלי שיחסר דבר. תוכנה חתימה דיגיטלי, היא פתרון מעולה לריבוי טפסים. לייעוץ פנו אל אי פורמס עם מגוון פתרונות דיגיטליים.

מאגר לקוחות חיוני לעסק

בעבר ידענו שחברות העוסקות בניהול מאגר לקוחות, צריכות לשלוט על מערכות רבות של טפסים בעיקר, אותן הן צריכות לנהל ולעקוב אחריהן שאכן כל הפרטים נקלטים. כמובן שיש לשמור על הטפסים ולמצוא עבורם מקום אחסון מסודר ונגיש. חשוב לוודא שישנה אפשרות לאתר את הטופס הנדרש ולנהל היטב את המאגר כדי שהמקום יפעל היטב בצורה יעילה כפי שמצופה מתחום כזה של ניהול מאגר לקוחות. למעשה בהרבה מאוד חברות יש מחלקה נפרדת לצורך ניהול מאגר הלקוחות, כאשר הטפסים הדיגיטליים עשויים לפתור דילמות רבות כמו גם לצמצם מערכות ומחלקות בבית העסק.

מחולל טפסים ישדרג לכם את העסק

מחולל טפסים זו למעשה האפשרות ליצור טפסים חכמים אשר אלו יהיו משולבים בפעילות העסקית כאשר העבודה מול הלקוחות, העבודה באיסוף המידע הפנים ארגוני, המילוי והחתימות על המסמכים השונים, נעשים כולם באופן קליל ויעיל במיוחד.

נוכל למנות את היתרונות

  • טופס חכם מאפשר ליהנות מטפסים בדיוק בהתאם לצורך עם כלים מתקדמים ופשוטים.
  • הטופס המקוון הוא תמיד זמין והוא מאפשר מילוי פשוט בכל מקום.
  • הטפסים הם נגישים ומתאימים לכל מסך בכל גודל. גם לטאבלטים וגם למובייל וכך אפשר ליהנות משימוש קליל ונוח בכל פלטפורמה שהיא.
  • הטפסים כוללים שדות בהגדרה אישית כמו גם שדות חובה וגם שדות חתימה.

טופס 101 מקוון לשם נוחות

בעזרת ממשקים ידידותיים של חברת אי פורמס יכולה כל חברה ויכול כל עסק ליהנות מיצירת טפסים במהירות, בכל זמן ולכל צורך. למעשה באמצעות התוכנות הללו הכלים נמצאים בידיכם ואתם יכולים לעצב לכם את הטפסים הנדרשים כולל טופס 101 מקוון שיוכל להתמלא על ידי הלקוחות שלכם במהירות ובקלות בלי כל הסרבול הכרוך בהדפסה של הטפסים, חתימה שלהם וכן הלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן