זירת המומחים

צאו לטייל בצפון ישראל

 

אזור הצפון הוא אזור שובה לב ומגוון הידוע בנופיו היפים ובמשמעותו ההיסטורית, עם שילוב מדהים של גבעות ירוקות ועמקים פוריים ועד לכפרים מרתקים וקווי חוף ציוריים. בצפון ניתן לערוך פעילויות רבות בין אם מדובר בטיולים משפחתיים לנחלים ולשמורות הטבע, מסלולי הליכות עשירים בצמחייה וחיות שאי אפשר לראות באזורים עירוניים, צימרים מפנקים או עריכת אירועים בטבע היפיפה של האזור. מפיקי אירועים בצפון מכירים את האזור כמו את כף ידם ויודעים להמליץ על המקום הנכון לאירוע שלכם – בין אם אתם מתכננים חלאקה או בר מצווה בטבריה, קרוב לאתרי דת ומורשת עשירים בהיסטוריה וקסם משלהם, והמיקום על קו המים לאורך הכנרת, או חתונה מרהיבה ברקע הרי הגליל או חופי הים הנרחבים במישור החוף. עם הזדמנויות רבות למנוחה, בילוי וחקר הטבע היכולת ליצור זיכרונות מתמשכים באזור הצפון היא ייחודית ומרהיבה.

אפשרויות שונות להנות

מלבד אירועים, אזור הצפון יכול להציע גם חופשה מפנקת לבריחה מחיי היומיום המתישים. אם אתם מחפשים מקומות לינה בצפון למשפחות, מקומות רבים בצפון מציעים צימרים ובתי הארחה הכוללים חדרים מרווחים, סוויטות משפחתיות ואזורים משותפים שבהם ילדים יכולים לשחק ולתקשר עם אחרים. בחלק מהמקומות תוכלו אפילו למצוא אזורי משחקים חיצוניים, בריכות שחייה ולעיתים, פינות ליטוף וגני חיות או גנים בוטניים קרובים, מה שמבטיח שלילדים יהיו הרבה רגעים מלאי כיף במהלך שהותם. בנוסף, באזור הצפון ישנם מקומות אירוח ייחודיים כמו בתי הארחה קיבוציים ידידותיים למשפחות. לינה בקיבוצים מציעה אווירה קהילתית מלוכדת המאפשרת למשפחות לחוות טעימה מחיי הקיבוץ, ארוחה טעימה בחדרי האוכל, טבע מרענן ואזורי משק כמו רפתות ולולים.

המקום שבו הרפתקאות ורוגע נפגשים

אם אתם מחפשים את המקום המושלם שמאגד תוכניות להפקת אירוע עסקי, ארגוני או משפחתי יחד עם מסלולי שטח ואזורי מנוחה מפנקים, חוות ימה וקדמה היא המקום בשבילכם. החווה היא יעד ייחודי בצפון המציע חיבור לבקעת יבנאל ולנחל יבנאל. המבקרים בחווה יכולים ליהנות מנופים עוצרי נשימה של העמק תוך לגימת משקאות מרעננים בבר או הזמנת ארוחות טעימות בסגנון ישראלי. בנוסף, בחווה קיימת גם אפשרות למבקרים לבישול עצמי במטבחים משותפים ומצוידים. האוהלים בחווה ממוזגים ומקורים, מה שמבטיח שהות נוחה לאורחים. החווה שמה לה למטרה לספק למבקרים חוויה גלילית שלווה והזדמנות לברוח מהמולת היום יום עם סדנאות, אירועים וטיולים בבקעת יבנאל היפה ובאזור הכנרת שמסביב.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן