בעלי מקצוע

פינוי תכולת דירה ואיכות הסביבה

מה הקשר בין פינוי תכולת דירה ונושאי איכות הסביבה?  בשביל זה צריך להבין את כל הסיפור מההתחלה.

אחד המקרים השכיחים, אך לא היחידי, בו אנו נזקקים לשירות של פינוי דירה הוא במקרה של פינוי דירות נפטרים. בדירות שכאלו ישנה כמות גדולה של רכוש מכל הסוגים והמינים שאין לכם צורך בו. ומה עושים אם דברים שאין לכם בהם צורך? משליכים לאשפה. ובכן כאן מתחילה הבעיה. האשפה הולכת לאתרי פסולת ושם היא נשרפת ותורמת לזיהום הסביבה. פינוי תכולת דירה יכול להפחית את כמות האשפה שתגיע לאתרי הפסולת ובכך כבר לעשות תרומה למען איכות הסביבה. אך זה עוד לא הכל.

ישנם חומרים רבים שניתן למחזר, מפלסטיק ועד מתכות. כמובן שלכם אין זמן להתחיל למיין או לפרק חוטי נחושת ממכשירי חשמל מקולקלים. והאמת שגם אם היה לכם את הזמן כנראה שהלוגיסטיקה הכרוכה בזה לא הייתה מצדיקה את העלות. אך כאשר מדובר בחברה המתעסקת בפינוי תכולת דירה ובאופן שוטף מפנה דירות, לנו זה כן משתלם למיין את האשפה. זוהי גם הסיבה מדוע לפעמים אנו מעניקים פינוי דירות בחינם. אנו פשוט מוצאים שימושים שונים לרכוש וכך יכולים לממן את העלויות.

חלק מהדברים אנו מפנים למחזור וזוהי תרומה נוספת למען איכות הסביבה. אך יתכן שיש בבית הישן גם ציוד רב שהוא עדיין שמיש. למרות שאתם אינכם זקוקים לו, אחרים יכולים לעשות בו שימוש. בין אם אנו מוכרים אותו או תורמים אותו לנזקקים, כך אנו גם תורמים לאיכות הסביבה. כאשר אנשים משתמשים בדברים ישנם הם מפחיתים את הצורך במוצרים תעשייתיים חדשים. הם מאריכים את החיים של דברים ישנים וכך גם כן תורמים לאיכות הסביבה.

פינוי תכולת דירה איך זה עובד

אם יש לכם דירה מוזנחת או שאתם זקוקים לפינוי דירות נפטרים, פשוט התקשרו אלינו. אנו נבוא אל הדירה ונבחן את המצב. בהתאם לכמות הציוד אנו נתכנן את הליך פינוי הדירה. אנו נעריך כמה רכבים צריך ובאיזה גודל, כמה זמן זה יימשך, מה נעשה עם הרכוש וכמה זה יעלה לכם. אבל אל תהיו בטוחים שנחייב אתכם. ישנם מקרים בהם אנו מבצעים פינוי דירות בחינם. אם ישנו שימוש לדברים אנו קונים תכולת דירה וכך יכולים להעניק לכם שירות חינם.

לסיכום שירותי פינוי תכולת דירה מעניקים לכם שירות חשוב והכרחי. במקרים בהם יש צורך בפינוי דירות של נפטרים, פינוי דירות של אגרנים, פינוי מחסנים ואפילו חנויות – לנו יש את הפתרון המשתלם עבורכם. אנו נפנה הכל, נמיין, נמצא שימוש למה שיש לו שימוש ונזרוק את מה שלא ניתן למחזר. אתם תקבלו נכס פנוי מרהיטים וכל מיני סוגים של ציוד מיותר. לאחר שננקה לכם את הדירה מכל הג‘אנק תוכלו להחליט מה יהיה עתידו של הנכס. עכשיו כל האפשרויות פתוחות בפניכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן