זירת המומחים

להיפרד בצורה חוקית ונעימה

פרידה וגירושין הן אף פעם לא דבר נעים, במיוחד אם מעורב בהליך זה ילדים, זוהי האופציה האחרונה של ההורים והם לרוב מנסים להישאר ביחד המון זמן עד שהם מתחילים בהליך הגירושין. כמו כן על מנת לבצע את הליך הגירושין באופן מסודר, נעים יותר וכן תוך חלוקה שווה ויותר קלילה יש צורך בעורך דין גירושין בראשון לציון אשר דרכו תוכלו למעשה לעבור את הליך זה בצורה טובה ומקצועית תוך מימוש האינטרסים שלכם, כמו כן בהליך זה יש להבין מספר דברים חשובים והם: 

  • אינטרסים אישיים- וודאו שעו"ד שם אתכם ראשונים, תוך כך שהוא מלווה אתכם מתחילת ההליך ועד סוף ההליך. 
  • תשלומי מזונות – משמורת על הילדים, תשלומים לחוגים ותשלומי השכלה, לשם כך צריך עורך דין אשר יבצע יחד איתכם את החלוקה וכך תוכלו לפתור את הדברים בדרכי שלום. 

לשם כך תוכלו לפנות אלינו למשרד עורכי הדין חיים פכטר. משרדנו נחשב לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני משפחה וגירושין. כמו כן משרדנו גם מתמחה בתחום דיני עבודה. משרדנו ידאג ללוות אתכם מתחילת ההליך ועד סופו ותוך הקפדה על שקיפות, אמינות, ומקצועיות, יתר על כן אנו נקפיד על מימוש האינטרסים של הלקוחות שלנו ודאגה לעשיית הטוב ביותר עבורם, משרדנו בעל מוניטין מרשים והינו מונה צוות עורכי דין ממולחים. 

פגיעות תעבורה

לא מעט תאונות דרכים מתרחשות בישראל, ובשביל להתנהל בצורה טובה בהליך זה אתם תצטרכו עורך דין מומחה לתאונות דרכים אשר ילווה אתכם בהליך מורכב זה, כמו כן אין זה משנה אם אתם הצד הפוגע או הנפגע, עליכם באופן מיידי לחייג לעורך דין מומחה לתאונות עבודה אשר יתדרך אתכם מה לעשות ואיך, בין אם זה התפנות לבית חולים, תקשורת עם אנשים מסביב, ולמעשה יתדרך אתכם מה לעשות במאורע מלחיץ ולא סימפטי כמו תאונה. 

פגיעות בדרכים

בשביל להתנהל בצורה נכונה בתאונת אופנוע אתם תצטרכו לשכור עורך דין תאונת אופנוע אשר הינו למעשה עורך דין נזיקין. עורך הדין יתדרך אתכם כיצד לנהוג בהליך זה, יסביר לכם מהם הדברים שאתם יכולים להגיד ואיך, וכמובן יעשה את הטוב ביותר בשביל שתקבלו את מה שאתם רוצים. לשם כך תוכלו לפנות אלינו למשרד עורכי הדין חיים פכטר. משרדנו מתמחה בכל הקשור לדיני נזיקין ותאונות דרכים וילווה אתכם מתחילת ההליך ועד סופו. לפרטים נוספים וייעוץ חייגו:

 074-7366072 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא. 

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן