זירת המומחים

טיפול בשיטת NLP

אנחנו חיים בעולם מופלא, בו כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להצליח לחיות את החיים שלנו במלואם, באופן כזה בו נצליח להגשים את עצמנו ולהיות הגרסה הכי טובה שלנו. אז מה הכוחות אשר מונעים מאיתנו להגיע לאותו אידיאל? רבים מאיתנו מחזיקים בראש ובלב, אינספור מחשבות ותובנות, אשר חלקן בכלל לא שייכות לנו, אלא הן ירושה מדורות קודמים. אלו יכולים להיות הורים שהתקשו בפרנסת המשפחה, אשר טבעו בנו את התחושה כי לעולם לא נוכל להיות עשירים באמת, אלו יכולים להיות מורים או מדריכים, אשר הסבירו לנו בדרך כזו או אחרת כי היכולות שלנו הן מסוימות וכי אין לנו את הכישרון הדרוש כדי להגיע ליעדים חדשים. לאורך הזמן, אנחנו נראה את הביטוי לאותן אמונות בחיינו הבוגרים. זו יכולה להיות מי שחוששת להעביר פרזנטציה מול כל החברה וזה יכול להיות מי שמאמין כי בשביל להרוויח כסף, הוא לא יכול לעסוק במימוש התשוקות שלו ועליו לעבוד בעבודה מסודרת. התפקיד של טיפול בשיטת NLP זה להצליח להתגבר על אותן אמונות מגבילות ולספר למטופל סיפור חדש עליו עצמו.

במהלך הטיפול אנחנו צוללים פנימה ומחליפים את היוצרות

תהליך טיפול בשיטת NLP הוא תהליך במהלכו אנחנו רוצים לצלול פנימה, אל מעמקי הנפש, לנסות להבין מה אלו אותן אמונות מגבילות, אשר מונעות מהמטופל לחיות את החיים שלו במלואם. בהמשך, אנחנו נשתמש בשפה כדי לשנות מהיסוד את אותן מחשבות מגבילות, אשר עלולות למנוע מאיתנו להגשים את החלומות שלנו ולהיות הגרסה הכי טובה שלנו בחיי היום, יום.

לא כל אחד יודע איך להעביר אדם אחר תהליך

לא מספיק להכיר את עקרונות השיטה, את המתודה של טיפול בשיטת NLP , בשביל להיות מטפלת מצויינת, עלייך לדעת איך ליצור קשר ושיח עם אנשים אחרים, איך להסיר את המגננות ולהגיע אל הלב הפועם, כדי לקלף ממנו את השכבות. טיפול בשיטת NLP הוא טיפול הדורש רגישות ואת היכולת להקשיב. המטפלת אפרת ננר, היא אשת מקצוע וותיקה, אשר זכתה לתת מענה לאינספור מטופלים לאורך השנים. אם גם אתם מעוניינים לעבור שינוי, זה הזמן ליצור קשר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן