זירת המומחים

נהיגה תחת אלכוהול

נהיגה תחת השפעת אלכוהול

נהיגה תחת השפעת אלכוהול נחשבת לעבירה חמורה שהעונשים עליה כבדים. הסיבה לכך היא כי הנהג עלול לאבד קשר למציאות ולא ישלוט במעשיו. העבירה מתגלית בעת תאונות הנגרמות במצב כזה או בבדיקות ינשוף. עורך דין התמחה בנושא יכול לסייע רבות בנסיבות אלו. חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום וניתן ללמוד מניסיונה הרב.

נהיגה תחת השפעת אלכוהול – עם שלילת רישיון

נהיגה תחת השפעת אלכוהול גוררת עונש מידי של שלילת רישיון על ידי קצין משטרה, ובמקרים חמורים, גם השבתת הרכב. בנסיבות אלו יש חשיבות למעורבות של עורך דין תעבורה המכיר את התנהלות כל הגורמים הקשורים באכיפה. הוא יכול, למשל, לבקש החזרת הרישיון לאחר תקופת המתנה, שלרוב, נמשכת כ 30 ימים. בנוסף, לבדוק תקינות בדיקת הינשוף שנעשתה לו. במהלך הבדיקה מורה השוטר לנהג לנשוף לתוך פיה מיוחדת המחוברת לערכה המסוגלת לזהות הימצאות אלכוהול בדם. במידה והתוצאה עולה על הכמות המותרת, יירשם דו"ח לנהג. קיימים קריטריונים לנהגים ותיקים, צעירים, מקצועיים וכדומה.  על מנת לוודא מצב שכרות מבצעים בדיקות משלימות של מאפיינים נוספים כמו: עמידה יציבה או לא, הליכה על קו ישר, הבאת אצבע לאף, צורת דיבור, לבוש והתנהגות. במידה ומתגלה ליקוי בחלק מבדיקות אלו יכול עורך הדין לבקש לביטול הדו"ח.

ליווי וייצוג בבית משפט

ייצוג בבית משפט נועד לסייע להפחתת עונשים מהקבועים בחוק. מדובר על פסילת רישיון בפועל של שנתיים לפחות למעט נסיבות מיוחדות. במקרה והנהג הורשע בשנה הקודמת בעבירה דומה, העונש לא יפחת מ 4 שנות פסילה בפועל. במידה והיו מעורבים הרוגים עלולים להיפסק גם עונשי מאסר בפועל בגין הריגה וכן הלאה.

שירות מסור ואמין

חנה דוד – עו"ד תעבורה ופלילי עוסקת בתחום ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. השירות מקיף וכולל ייעוץ ספציפי לכל סיטואציה, הקשבה ואמפטיה, טיפול ממוקד ויעיל ועוד. היא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים מעיסוק בנושא בשירותיה במשטרה, מהשתלמויות, ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. היא תשמח לשרת לקוחות  נוספים.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן