זירת המומחים

משלוח באחריות- יש דבר כזה?

מי סומך על משלוחנים? זה בהחלט נושא טעון מבחינת קהלי צרכנים של כל החברות בשוק, ונושא טעון שיפור בהחלט מצד המשווקים כולם, אבל אין ספק שלסמוך על משלוחן זה הימור, אולי מסוכן. הסיכון גובר כאשר המשלוח יוצא ממחסן או מחנות ישירות אל המקבל ולא עובר אצלכם אפילו למבט אחד אמיתי. גם אם ישלחו לכם צילום כלשהו של המוצר רגע לפני היציאה מהחנות, זה לא מה שיציל את המצב. אז לכו תדעו מה יצא מהמשלוח לבוס הקפדן שתכננתם ושילמתם במיטב כספכם, ומה מצבו עת הגיע לפתח ביתו. מי ערב לנו שהמשלוח שהזמנו אכן מכבד אותנו בסופו של יום כאשר המשלוחן מופיע בפתח הבית? פיונה, חנות בעלת וותק בתחום המתנות ומשלוחי המארזים, מאפשרת לכם הצצה קלה לעולם המשלוחים שהיא מנהלת, החל ממשלוחי פרחים ועד לאפשרויות משלוח שוקולד בירושלים והסביבה הקרובה. בואו נדבר על הובלה בקירור ולמה זה חשוב.

משלוח בקירור

משלוח בקירור, בשונה ממה שחושבים בחנויות מתנות רבות, אינו מיועד רק לתנובה. משלוחנים רבים מסיעים סוגי סחורות מגוונות בתא מטען אחורי לוהט, או בנגרר חשוף לשמש. הם לא יושבים שם כדי לנטוף זיעה, אולם המוצרים שלהם בהחלט כן. זה לא נורא כשמדובר בלחם, זה מעט נורא כאשר מדובר בסחורת פירות וירקות שעקרת הבית תגלה יומיים אחרי כן עד כמה היא מתקלקלת במהירות למרות שבעל החנות הבטיח לה בהן צדקו שהסחורה ירדה הרגע מהמשאית. אבל זה במיוחד נורא כאשר מדובר בצלופנים מבריקים, ואין צורך לתאר מה קורה כאשר בתוך הצלופן והסרט המתוח עומדים מארזי שוקולד שאינם עשויים מבצק כידוע, ומה קורה כאשר לצידם עומדים פרחים חיים מלאי יוקרה וטעם. אז נכון ששוקולד נמס מתקשה במהירות ואף אחד לא ידע על מה שקרה בדרך לפרלינים הארוזים אחד אחד, אבל המרקם ממש לא אותו דבר אחרי תהליך כזה, ופעמים רבות גם הצבע נפגם. ועוד משהו, אפילו הובלת פרחים בירושלים משכונה לשכונה עלולה לעלות ביוקר.

פרחים בקירור

גם פרחים, וזה ברור לכל מי שמעט מבין בזה, אינם עשויים מבצק. הלחות הפנימית שמעניקה להם את הברק והחיות מתעמעמת ברגעים מועטים של חום שאינו תואם לטמפרטורה המדויקת שלהם, ובאופן כללי חום פוגם בעמידות שלהם כאשר הוא מנותקים מהקרקע. פיונה דואגת לטריות ואיכות המשלוחים שלכם ממש כמו שאתם מצפים מהם, אל תוותרו על התוצאה שתגיע אל פתח הבית.

הממשק המהיר של פיונה שווה הצצה, כנסו ותטעמו מכל הטוב שלנו.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן