זירת המומחים

מרכז איכותי ומקצועי לקשישים

בית חולים גריאטרי הינו מקום אשר נועד לספק טיפול גופניים לקשישים, טיפול רפואי, תמיכה חברתית, הענקת ביטחון למבוגרים, וכמובן לתת לקשישים את כל מה שהם צריכים על מנת שהם יוכלו לחיות ברמת חיים גבוהה וטובה וכן על מנת שיוכלו להזדקן בכבוד ובצורה נעימה ואיכותית. כמו כן ישנם מספר דברים עיקריים שבתי החולים הגריאטריים עושים ואילו הם:

תפקיד בית האבות לתשושי נפש כולל:

  • טיפול פיזי: בין אם זה טיפולי פיזיותרפיה, טיפולים למען הגוף אשר נועדו לשמור על כושר גופני למבוגרים, וכן לתת להם לתפקד כמה שיותר בעצמאות ובצורה בריאה עבורם.
  • טיפול רפואי: כל טיפול רפואי, בין אם זה נתינת תרופות וכן הקפדה על כך שהם מתפקדים כמו שצריך וללא בעיות.
  • תמיכה חברתית: אחד הדברים החשובים ביותר אשר משפיעים על הבריאות הנפשית של הקשישים זה למעשה התמיכה החברתית והן התמיכה הנפשית אשר עשויות להאריך חיים לקשיש ולספק לכם חיים נעימים יותר וטובים יותר.

על מנת שתוכלו לקבל את הטיפול הסיעודי האיכותי ביותר, תוכלו לפנות אלינו לקבוצת מוריה, בעלת ניסיון של יותר משלושה עשורים בתחום הסיעוד אשר מקפידה על רמת מכשור גבוהה במיוחד, צוות רפואי מנוסה ונעים, וכמובן יחסי אנוש מעולים אשר מעניקים לקשישים חופש, נעימות, חיי חברה מעולים וכמובן יחס חם ואישי.

בית אבות איכותי בצפון

על מנת שתוכלו לבחור בית אבות איכותי בצפון, למשל בית אבות חיפה אשר יענה על כלל הצרכים שלכם ישנם מספר דגשים בבחירת בית האבות ואלו הם:

  • צוות מקצועי : בררו את כל מה שאתם יכולים על הצוות המקצועי וכן על ניסיון בית האבות, כמה זמן הוא קיים, המלצות ממכרים, האם יש להם עוד סניפים ועוד.
  • מכשור רפואי ופעילויות חברתיות- שני דברים חשובים אשר חייבים לבוא ביחד זה גם המכשור הרפואי אשר יהיה ברמה גבוהה, וכן גם פעילויות חברתיות אשר גם הן משפרות את התקשורת של המבוגרים וכן גם את חיי החברה שלהם.

מרכז גריאטרי במרכז

כדי לבחור מרכז שירותי סיעוד במרכז למשל בית אבות פתח תקווה איכותי אשר עונה על כלל הדרישות שלכם, עליכם לעשות סיור במקום וכן לשמוע המלצות ממכרים שלכם, וזאת על מנת להבין מה הדברים שיקירכם יקבל בבית האבות כמו כמות הביקורים, וכמובן כל דבר אשר יעזור לכם לקבל תמונת מצב רחבה יותר. לשם כך תוכלו לפנות אלינו לקבוצת מוריה אשר מונה למעלה מ- 45 סניפי סיעוד ביתי ברחבי הארץ ברמה הכי גבוהה שיש. לפרטים נוספים חייגו: 072-3944490 ונשמח לייעץ לכם בכל מה שתצטרכו.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן