טיולים

מדוע דירות נופש משתלמת יותר מבתי מלון בברלין

יותר מרחב ומקום תמורת כספכם

מספר מילים על מדוע כדאי יותר לנפוש בדירת נופש בברלין לעומת הוצאה כספית יקרה בבית מלון בברלין: בדירת נופש יש יותר מרחב , אחרי יום ארוך ואינטנסיבי של הליכה והתרגשות מהנופים והאתרים המדהימים של ברלין, רובנו היינו רוצים למצוא פינה שקטה לנוח בה ומעט מרחב אישי על מנת להרגע לקראת המשך הערב-בבית מלון בלובי אין פרטיות וחדרכם לרוב יהיה קטן.

מטבח או מטבחון לעומת מיני בר

בדירות שאנו משכירים אתם יכולים להכין לכם ארוחות כל היום, עם כלים ומטבחים מאובזרים בבית מלון המיני בר יעשה לכם חור בכיס

דירת נופש יותר משתלמת מלינה בבתי מלון למשפחות ולקבוצות חברים

דירת נופש יותר משתלמת מלינה בבתי מלון בברלין למשפחות ולקבוצות חברים- במקרה זה החשבון הוא די פשוט, במחיר של לילה במלון בברלין (מלון איכותי) תצטרכו לשקול לקחת "הלוואה קטנה" לעומת שהות של לדוגמא משפחה של חמש נפשות או קבוצה של שתי זוגות. המחיר פשוט מתחלק בין הנופשים, כך שלילה יכול לעלות לאדם פחות משהות באכסניה.

יתרונות לציבור הדתי ולמשפחות

לציבור שומר הכשרות יותר כדאי דירה בברלין על בית מלון בברלין- לרובנו ישנם חברים השומרים על כשרות, ולעתים אנו יודעים כהם נאלצים לוותר על רצונם לבקר בערים כגון ברלין מאחר ופשוט אין להם היכן ללון ,לאכול ולהכין אוכל בצורה נוחה כאן יתרון דירת הנופש ברור – במטבח ניתן להכין ארוחות ולוותר על הארוחות הכלולות לרוב בדילים של מלונות וחבילות תיור לברלין.

יותר פרטיות ממלון בברלין

בדירת נופש אתם פשוט נהנים מהנוחות של בית לכל דבר. לחיות כמו מקומי בדירה בברלין- לרוב בתי המלון עקב גודלם הם באיזורים סואנים יותר כמו איזור עסקי וכביש ראשי. לעומת זאת בתי מגורים לרוב נטמעים בתוככי העיר, ותוכלו לגור בתוך הרחובות הקטנים והשקטים של ברלין עם המכולת ובית הקפה המקומי ממש ליד.

תוספות בדירות

בדירת נופש יש שירותים נוספים בגישה נוחה ולרוב ללא תוספת תשלום כמו: אינטרנט אלחוטי, מכונת כביסה ומייבש כביסה, מקרר גדול, יותר מחדר ומקלחת שירותים אחד( *בדירות גדולות וספציפיות) , סלון לישיבה נוחה, מערכות סטריאו ולפעמים אפילו הנוף הנשקף מהחלון אל רחובות ברלין שונה בהרבה מהנוף הנשקף מחלון בית מלון בברלין

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן