אירועיםזירת המומחים

יש פעילויות המתאימות לכולם

זה יכול להיות יום גיבוש לעובדים וזה יכול להיות יום ההולדת לילד בו אתם שוב לא יודעים מה לעשות. אנחנו רוצים להציע לכם חוויה שונה לחלוטין מזו שאתם מכירים מהעבר. אנחנו רוצים להזמין אתכם להביא את הקרקס אליכם הביתה. מה זה אומר? אנחנו נדבר על הכל ממש עכשיו.

אומנות הקרקס תמיד הייתה ותמיד תישאר

מכירים את הסיפורים הללו על הקרקס אשר היה נודד בין כפרים ועיירות? על הימים בהם בני העיירה היו מתאספים וממהרים לרכוש כרטיסים למופע? אומנות הקרקס היא אומנות ידועה ומוכרת. אנחנו רוצים להזמין אתכם לראות ולהשתתף בתוכה. מה זה אומר? אתם יכולים לבחור להזמין למשל סדנת אקרובלאנס לילדים, נוער או מבוגרים. סדנה בה המשתתפים יקבלו הזדמנות לפתוח את הגוף ולהתנסות בחוויה חדשה, אותה לא הכירו בעבר. אתם יכולים לבחור להזמין מופעים לאירועים. הופעה בה אומנים מוכשרים ומיוחדים במינם, יבצעו פעלולים מול הקהל המתרגש.

היופי הוא במה שאי אפשר לצפות

על פניו אנחנו יכולים לצפות בהופעות מהסוג הזה ברשת. אבל לא משנה מה נמצא ברחבי האינטרנט זה עדיין לא יהיה הדבר האמיתי. פשוט מפני שכאשר אנחנו רואים את המופע מול העיניים שלנו, אנחנו מקבלים את מה שלא נקבל בשום מקום אחר. אנחנו מקבלים הזדמנות ליהנות מהחוויה כולה, בלי פילטרים. כלומר, אם האומן כמעט ונופל, אנחנו נתרגש ביחד איתו. אם אנחנו צריכים תוך כדי הסדנה לעשות פעולה אשר נראית ברגע הראשון קצת מפחידה, אנחנו מקבלים את ההזדמנות לנסות אותה בעצמנו.

כל החוויה מלווה על ידי אנשי צוות מקצועי. אומני קרקס אשר לאורך שנים ארוכות השקיעו בפיתוח המיומנות הזו. בשביל להיות אומן בתחום הזה אתה חייב להגיע עם תשוקה. בסוף, המטרה שלנו היא להפתיע את הקהל שלנו, לשמח אותו ולהביא לו חוויה אותה לא חווה בעבר. אתם עוד תגלו עד כמה ההתלהבות הזו יכולה לדבק.

הפעילויות שלנו מתאימות לכולם

ערן עבאדי הוא המקים והיזם של קרקס סוואד. עבאדי מאמין כי קרקס לא צריך להישאר בדפים של סיפורים ישנים, אלא, צריך להביא אותו לכל מקום. היופי הוא שאפשר להתאים את הפעילויות לכל צורך. בין אם אתם מחפשים מופעים לאירועים ומופעים מיוחדים אשר ישתלבו תוך כדי האירוע שלכם או אם אתם רוצים להשתתף בסנדאות יחודיות. אנחנו כאן כדי לעמוד לצידכם וכדי לשמוע על הצרכים שלכם. ביחד נרקח את המתכון המדויק, מתכון מנצח.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן