זירת המומחים

יועץ עסקי מומלץ

בעל עסק מתמחה בד"כ בתחום אליו קשור העסק, בין אם הוא בתחום העיצוב, הבישול, תחום טכני כמו חשמלאי או אינסטלטור ועוד. לא תמיד בעל העסק מודע לאתגרים הרבים שישנם בניהול העסק ושלאופן בו הוא מנוהל יש השפעה רבה על הצלחתו. עסק יכול ליפול בקלות גם אם בעל העסק מומחה בתחומו. לכן, לייעוץ עסקי ישנה חשיבות רבה וכדאי להיות בקשר שוטף עם יועץ עסקי לאורך כל חיי העסק ולא רק עם הקמתו או בשעת משבר. יועץ עסקי מומלץ ובעל ניסיון ימקד את העסק מבחינת ניהולו, יקבע מהלכים ויעדים בהתאם למטרות ובהתאם למצבו של העסק ולכן לבחירת יועץ עסקי מומלץ ומקצועי ישנה חשיבות רבה.

יועץ עסקי מומלץ שילווה אתכם לאורך כל הדרך

כאמור, הצורך בייעוץ עסקי קיים לאורך כל חייו של העסק, במיוחד כאשר הוא מלווה גם בייעוץ פיננסי. ייעוץ עסקי הוא משמעותי מאוד לצורך הקמת העסק. התוויית תוכנית עסקית עם יעדים קצרי וארוכי טווח היא חשובה גם עבור בעל העסק וגם למטרת גיוס כספים מהבנק או ממשקיעים. יועץ עסקי מומלץ הוא הכתובת לפנות אליה כאשר ישנה מחשבה על צמיחה והתרחבות העסק, בין אם מדובר על הקמת סניפים נוספים ובין אם התרחבות מבחינת השירותים שהוא מספק, והוא חיוני מאוד כאשר עסק מתחיל לדשדש. לא צריך לחכות למשבר של ממש אלא להקדים תרופה למכה.

כיצד לבחור יועץ עסקי?

בבחירת יועץ עסקי מומלץ להסתכל הן על הפן המקצועי והן על הפן האישי. מבחינה מקצועית היועץ העסקי צריך להיות בעל השכלה רלוונטית, רצוי עם תואר בתחומים קשורים כמו מנהל עסקים, כלכלה וכו'. מעבר לכך חשוב לבדוק שעבר הכשרה ספציפית לגבי ייעוץ עסקי. כדאי לבחור יועץ עסקי בעל ניסיון שיוכל לתת דוגמאות לעסקים שסייע להם ולפרט על האופן בו עשה זאת. כדאי לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים על דעתם. בפן האישי צריכה להיות כימיה והבנה ביניכם לבין היועץ העסקי. הוא צריך לקרוא אתכם, להבין היטב את מטרותיכם ולהתאים לכם תוכנית עסקית שנתפרת במיוחד בשבילכם.

יעל בר- לב היא יועצת עסקית ופיננסית, מעניקה ייעוץ וליווי עסקי לעסקים במצבים ומטרות שונות ומצליחה להתוות דרך גם במצבים מורכבים. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן