זירת המומחים

אורטודנט ילדים מומלץ

יישור שיניים או טיפול אורטודנטי הפך להיות טיפול נפוץ מאוד שהיום כמעט כל בני הנוער עוברים. רבים פונים ליעוץ ראשוני לטיפול אורטודנטי כרק בסביבות גיל 13, אחרי שכל שיני החלב מתחלפות. חשוב לדעת שכדאי לפנות ליעוץ בשלב מוקדם יותר אצל אורטודנט ילדים מומלץ. ישנם אורטודנטים המתמחים במיוחד באבחון וטיפול בילדים צעירים יותר. פעמים רבות ניתן לחסוך חלק מהטיפול כאשר מתחילים אותו מוקדם יותר ולא מחכים להתפתחות והתקבעות הלסת והשיניים. ממש כפי שישנם רופאים המתמחים בטיפול בילדים בתחומים שונים החל מעיניים ועד רופא משפחה, כך גם באורטודנטיה. לכן פנו והתייעצו עם אורטודנט ילדים מומלץ שיבדוק האם כדאי להתחיל כבר בטיפול או האם עדיף כרגע רק לחכות ולהיות במעקב.

אורטודנט ילדים מומלץ למתן תחושה נעימה לילדים

אף אחד מאיתנו לא אוהב לבקר במרפאת שיניים. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בילדים. אורטודנט ילדים מומלץ צריך לא רק להתמחות בנושא יישור שיניים כפי שהוא אצל ילדים, אלא חשוב לא פחות- להיות עם גישה מעולה לילדים. גישה נכונה, מתן הסברים בגובה העיניים אך בהתאם לרמת ההבנה של הילד ובכלל הפיכת הביקור אצל הרופא לחוויה נעימה וחיובית ישנו לא רק את תחושת הילד אלא גם את הצלחת הטיפול, כי טיפול אורטודנטי מחייב משמעת עצמית ומוטיבציה. כשמדובר על מתקן קבוע כמו סמכים יש לצחצח שיניים היטב ולשמור על היגיינת הפה בצורה קפדנית. אם זהו מתקן נשלף כמו קשתיות שקופות או רסן הילד צריך להיות מחוייב לעניין ולהקפיד לשים את המתקן.

איך להחליט מתי להתחיל

כאמור, טיפול אורטודנטי מזוהה בםעיקר עם גיל הנעורים אך אפשר ופעמים רבות כדאי להתחיל עוד קודם. אם אתם רואים שיש ליקוי בסגר, ששיניו של הילד בולטות בגלל לסת בולטת כדאי מאוד להתייעץ עם אורטודנט ילדים מומלץ בסביבות גיל 9 כאשר לפחות חלק מהשיניים התחלפו. לא חייבים לחכות עד לתחלופת שיניים מלאה. אורטודנט המתמחה בילדים ידע לקבוע האם כדאי להתחיל טיפול כעת או לחכות לצמיחת שיניים נוספות כדי שהטיפול יהיה יעיל יותר. בכל מקרה יעוץ רק יתרום.

ד"ר עומר פלייסיג הוא אורטודנט ילדים מומלץ בעל ידע וניסיון בטיפול בילדים ולא פחות חשוב- עם גישה נעימה וחיובית שגורמת לילדים לחכות לביקור הבא. מוזמנים ליצור קשר.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן