זירת המומחים

אבחון גרפולוגי אישי

יש הרבה דברים שאפשר ללמוד על האדם מהתבוננות בכתב ידו ומניתוח גרפולוגי מעמיק שלו. אך לצורך כך יש לפנות אל גרפולוג מומחה, מקצועי ומנוסה. בעזרת הניתוח הגרפולוגי אפשר לסייע לאדם הפרטי, המעוניין בכך, להבין דברים על עצמו ועל הדרך בה הוא מתמודד עם סיטואציות שונות ומורכבות במהלך חייו. האבחון הגרפולוגי עשוי גם לעזור לפרט לקבל החלטות במידה והוא נמצא בפרשת דרכים ומתלבט לאיזה כיוון לפנות. הממצאים של אבחון גרפולוגי אישי יכולים לשפוך אור על תופעות שאותו אדם חש או חווה ולסייע לו להבין את עצמו ולהכיר את עצמו יותר לעומק. כל אדם הוא פאזל מורכב של תכונות, מאפיינים כישורים ודפוסים ואת כל אלה הגרפולוג המקצועי מסוגל להעלות על פני השטח בעזרת ניתוח כתב היד.

מתי כדאי לפנות לבקשת אבחון גרפולוגי אישי?

אחת הסיטואציות השכיחות ביותר שבגינה אנשים יפנו לצורך אבחון גרפולוגי אישי היא פרשת דרכים או דילמה אמיתית שהם חווים ובה הם מתקשים לקבל החלטה בנוגע להמשך. יכול להיות שיהיה מדובר בדילמה תעסוקתית שקשורה להחלפת מקצוע או מקום עבודה, ייתכן ויהיה מדובר בנושאים אישיים או בנוגע לנושא לימודי. מתוך כתב היד יוכל הגרפולוג ללמוד אודות הכישורים של הנועץ הפונה, על מארג הכישורים והיכולות שלו (לרבות אלה הנסתרים, הלא מודעים והקיימים כפוטנציה לא ממומשת). האינפורמציה הנחשפת לעיניו של הגרפולוג מאפשרת לו להציע לנועץ הכוונים לימודיים ותעסוקתיים בהם כישוריו יבואו לידי ביטוי ומימוש, ובכך יעניקו לו תחושת מסוגלות וסיפוק.

החשיבות של פנייה אל גרפולוג מנוסה

גרפולוגיה הוא תחום ייחודי שבו בכל אבחון או ניתוח כתב יד של לקוח – הגרפולוג בעצמו צובר עוד ועוד ניסיון, מה שעומד לרשותו לקראת הלקוחות הבאים שייפנו אליו לצורך ביצוע אבחון גרפולוגי אישי. הוא לומד על תכונות של בני האדם, על חולשותיהם, על שילובים של כישורים ויכולות ועל כל מה שאדם זה או אחר יכול להציע לא רק לעצמו במהלך חייו אלא גם לחברה הסובבת אותו.

בר עמית הוא גרפולוג מקצועי בעל ידע וניסיון של מעל 20 שנה. הוא מציע שירותים כמו גרפולוגיה אבחונית לאדם הפרטי, גרפולוגיה למרחב העסקי והתעסוקתי וגרפולוגיה לשירות המשפטי. צלצלו 052-396-7511

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן