זירת המומחים

תאונות עבודה- מה חשוב לדעת?

תאונות עבודה הן תאונות שיכולות להסב לאדם פגיעה משמעותית ביותר. חשוב לדעת כי הן עלולות להתרחש בכל מקום עבודה ולא רק במקומות עבודה שבהם יש סיכוי גבוה יותר שהן תתרחשנה לרבות: אתרי בניה או שיפוצים, עבודות בגובה ועוד. לכן, אם נפגעתם בתאונה במקום העבודה שלכם ולא משנה באיזה מקום עבודה מדובר, או אם נפגעתם בדרך למקום העבודה שלכם או כאשר אתם חוזרים ממקום העבודה לביתכם, כדאי שתבחרו בשירותיו של עורך דין לענייני תאונות עבודה מקצועי ומנוסה, אשר יסייע לכם לבחון את המקרה שלכם ובמידה ויש עילה לתביעה, להגיש תביעה שתשיג עבורכם את מקסימום הפיצויים אשר מגיעים לכם.

תאונות עבודה- במה מדובר?

תאונות עבודה הן כאמור תאונות אשר מתרחשות במקום העבודה של האדם במהלך העבודה שלו. אולם, חשוב מאוד לדעת כי תאונות מעין אלה יוגדרו כך גם כאשר הן מתרחשות כאשר האדם בדרך למקום העבודה או בדרך ממקום העבודה לביתו. לכן, אם נפצעתם בדרך למקום העבודה שלכם ואתם בטוחים כי לא מדובר על תאונת עבודה, חשוב מאוד שתדעו כי בהחלט מדובר על עילה להגשת תביעת תאונות עבודה. כמובן שמי שיכול לסייע לכם לבחון את המקרה העומד על הפרק הוא עורך דין העוסק בתחום. לעורך דין מעין זה יש ידע רחב היקף בתחום והוא יכול לסייע לכם לבחון בצורה הטובה ביותר את המקרה ולהבין האם אכן יש עילה לתביעה, איזה גורמים ניתן לתבוע, האם ניתן לתבוע את הביטוח הלאומי או חברת ביטוח פרטית שאתם מבוטחים בה בגין אובדן כושר עבודה קבוע או זמני ועוד. במידה ומדובר על נכות שנגרמה כתוצאה מהתאונה חשוב מאוד שתוודאו כי אתם בוחרים עורך דין נכות כללית אשר יכול לסייע לכם מתוך הכרות עם המצב המדובר.

כיצד תבחרו עורך דין תאונות עבודה?

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תאונות עבודה, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר. ראשית כל, בדקו האם מדובר על עורך דין המומחה בתחום המדובר. חשוב שתזכרו כי עורך דין בתחום הנזיקין יכול לסייע לכם, אך לא כל עורך דין בתחום הנזיקין הוא בעל הבנה מעמיקה בתחום תאונות עבודה. לכן, חשוב שתוודאו כי עורך הדין מתמחה באופן ספציפי בתאונות עבודה וכי הוא סייע ללא מעט לקוחות לקבל פיצוי כספי משמעותי בגין תאונת העבודה. כדאי לבדוק כמה שנים הוא עוסק בתחום והאם יש לן מוניטין בתחום זה.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן