זירת המומחים

שילוב הורמוני בין חליפת חתן לשמלת הכלה

בעת בחירת חליפה, החתן צריך קודם כל להתמקד בשמלת הכלה – התלבושות של הזוג הטרי צריכות להיות בהרמוניה זו עם זו. בשום מקרה אסור לו להאפיל עליה, ובמקביל הוא צריך להתבלט משאר הגברים באולם. בנוסף, החליפה צריכה להתאים למאפייני הדמות של החתן. לכן, בחירת חליפות לחתן רחוקה מלהיות פשוטה.

איזה סגנון מתאים לכם יותר- קלאסי או אוונגרד?

מי שלא יכול לסבול בנאליות הוא בר מזל – הזמן לסטריאוטיפים חלף. החתן, כמו הכלה, חופשי לבחור את הסגנון והצבע של חליפות לחתן שהוא אוהב. מותר לשלב מכנסיים וז'קט בגוונים ומרקמים שונים. אבל עדיין הקלאסיקה שולטת. הבחירה של מכנסיים קלאסיים היא לא כל כך רחבה, אבל בחלק העליון של החליפה יש הרבה וריאציות: ז'קט חד חזה, טוקסידו, אפוד, "שלושה חלקים" ועוד.  איזה מראה הייתם רוצים לנסות? זה תלוי רק בכם.

וריאציות של צבעים לחליפות החתן

אשפר להחליט כי בעת בחירת חליפות לחתן הצבע של החליפה יתאים לעונה, למשל בהיר (לבן, בז', אפור, חול, כחול, כסף) – לאביב וקיץ, כהה (שחור, חום, כחול) – לסתיו ולחורף. השמלה הלבנה כשלג של הכלה תשתלב עם מכנסיים וז'קט בכל גוון, אבל החליפה לא צריכה להיות בהירה יותר מהשמלה של הכלה. כדי לתת לחליפה מונוכרומטית מראה דרמטי,  ניתן ללבוש אפוד בגוון מנוגד, אבל אל תשכחו את "כלל שלושת הצבעים" (לא צריך להיות יותר מ-3 גוונים בחליפה). חשוב גם לבחור מה יהיה צבע החולצה והעניבה של החתן, שכן הם צריכים להתאים לחליפה.

איך להתאים את הגזרה של החליפה באופן מושלם?

צבע וסגנון הם כמובן חשובים, אבל העיקר שהחליפה תתאים בצורה מושלמת. האפשרות הטובה ביותר היא לתפור חליפות חתן בהתאמה אישית, במיוחד אם יש לכם מבנה גוף לא סטנדרטי. אם זה לא אפשרי, השתמש בעצות הבאות:

  • אל תרדפו אחר אופנה – בחרו חליפה כך שתתאים לכם ותתאים לגזרתכם.
  • ודאו שבז'קט אין קמטים בכתפיים ובגב.
  • הרימו את הידיים למעלה, פרשו אותן לצדדים, כופפו את המרפקים ולאחר מכן שבו על כיסא כדי לוודא ששום דבר לא יגביל את תנועותיכם.
  • סובבו את הראש – הצווארון לא צריך ללחוץ או לשפשף את הצוואר.
  • השרוולים של החולצה המכופתרת צריכים לבלוט כ-2 ס"מ משרוולי הז'קט, זה הוא האורך האופטימלי.
  • אורך המכנסיים צריך להיות כזה שיגיע לחלק העליון של העקב, ויוצרים קפל קטן בחזית בקרסול.

אם תעקבו אחרי עצות אלו, תוכלו לבחור חליפות לחתן ברשת החנויות סוואג 69, שיתאימו לכם באופן מושלם, וגם אתם תבלטו מעל כולם באירוע החגיגי שלכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן