זירת המומחים

שומרים על הבריאות במשרד שלכם

כיסא משרד אורטופדי נשמע לרבים מן המנהלים ובעלי המשרדים כקוריוז או עוד דרך מקצועית של חברות שונות לסחוט את הכספים שלכם. כסאות אורטופדיים על פי רוב עולים מחיר יקר הרבה יותר מאלו שלא זכו למרבה הצער לתואר הכבוד הזה, ונדמה כי זו הסיבה העיקרית לכך שהם זוכים להמלצות שאינן נגמרות מכל מי שעשוי להיות קשור לנושא, רופאים, אנשי מקצוע מתחומי האורטופדיה, ואנשי שיווק של ריהוט משרדי וריהוט בכלל. אז אמנם נכון שמנהל העסק אמור להתעניין אך ורק ביעילות העובדים שלו ויעילותם שם הרהיטים המשמשים אותם כדי לוודא את התפקוד הגבוה של העסק, ללא כל קשר למצב בריאותם של העובדים, אולם באורח פלא מתברר שעסקים בהם אנשי הצוות זוכים לתנאי בריאות גבוהים יותר מתפקדים בהצלחה גבוהה יותר. מתוך כך, מציעים בחברת גרין פתרונות מתקדמים של ריהוט משרדי, לא מעט דגמים של כסא משרד אורטופדי, בטווח מחירים רחב במיוחד, כדי לאפשר גם לכם להנות מכך.

למה חשוב להשקיע בכיסא בריאותי

כסא משרד אורטופדי הוא כיסא שעוצב יחד עם אנשי מקצוע בתחום האורטופדיה, מתוך תכנון נכון ומדויק כדי להגיע למוצר שישמור על מצב הגב של היושב עליו גם לאחר שעות וימים ארוכים של ישיבה. חשוב לדעת שכאבי גב הם גורם שכיח לחיסורי עובדים, ומה שבטוח הוא שהם גורמים להרבה תלונות במשרד, וזה, יודע כל בוס- אלמנט גרוע ומסוכן לכל מערכת ניהול שמעוניינת להצליח. עובד שכואב לו הגב הוא עובד הרבה פחות יעיל, והרבה פחות מסור לעבודה. קשה לדרוש מעובד להנות מהעבודה במשרד, לתת מעצמו מעבר למה שמחייב אותו הבוס, לתקשר באנושיות ובחביבות עם הלקוחות השונים, ולייצר אווירה נעימה עבור שאר העובדים, כאשר גבו משדר כאב, ואפילו רק מדי פעם. זו הסיבה העיקרית שמשכנעת יותר ויותר את מנהלי המשרד והבוסים השונים להשקיע ברכישת כסאות משרד אורטופדיים, מתוך הבנה שההשקעה תחזיק את עצמה עשרות מונים במהירות ובאופן בולט.

תביעות פיצויים בתחום נזקי הגוף

נקודה למחשבה שנוספת על כל הנ"ל, היא העובדה שלא מעט עובדים שהגיעו לאחר שנים של עבודה לנזקים בגבם, מנסים כיום להוציא כספי פיצויים על סמך העובדה שבמסגרת עבודתם הם ישבו על כסאות המסבים נזק לגב, רכישת כסאות אורטופדיים תוכל לסייע לכל חברה בעמידה מול תביעות כאלו, מטעם הביטוח או אפילו מול בית המשפט.

השתכנעתם? מחפשים כסאות למשרד אורטופדיים או שלא? אנחנו כאן בשביל הצרכים של המשרד שלכם. צרו איתנו קשר עוד היום.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן