זירת המומחים

רכישת כספת כאמצעי מיגון לשמירה על חפצי ערך

רכישת כספת והצבתה בבית/עסק, נועדה לשמור על חפצי ערך/כסף/מסמכים/כלי נשק.
הכספת בשונה מארון או מיכל אכסון אחר, בנויה ממעטפת מתכת ודלת בעלת מנגנון פתיחה מורכב שמטרתו להקשות על פתיחתה ככל שניתן, כמו כן הכספת מקובעת בעזרת עיגונים לקיר בטון או רצפת בטון, כדי להקשות על עקירת. ככל שהמעטפת עבה יותר, מנגנון הפתיחה מורכב יותר, עיגון הכספת חזק יותר, יידרש מהגנבים/פורצים. זמן רב יותר לפרוץ אותה או לעקור אותה ממקומה.

ככל שהכספת כבדה יותר, כך יקשה על הגנבים/פורצים לעקור אותה ממקומה ולשאת אותה. ככלל, קיימות כספות ברמות מיגון שונות, החל מרמת מיגון נמוכה המאופיינת במעטפת מתכת דקה יחסית ומנגנון פתיחה "פשוט", כספות בעלי מעטפת מעובה יותר ומנגנון פתיחה מורכב יותר וכן הלאה.

קניית כספת נעשית משתי סיבות עיקריות:

א. רצון לשמור על דברי ערך

ב. דרישה של חברת הביטוח כתנאי לבטח את הנכס.

קניית כספת

לאחר שקיבלנו החלטה לרכוש כספת, עלינו להגדיר את רמת המיגון הנדרשת, יש לציין שככל שרמת המיגון עולה, מחיר הכספת עולה בהתאם.

השיקולים לרכישת כספת:

  • מה התכולה (מסמכים/תכשיטים/נשק או דברי ערך אחרים).
  • רמת המיגון של הכספת
  • מנגנון פתיחה
  • גודל
  • משקל
  • עיגון/קיבוע
  • מחיר

למה לבחור בנו?

חברת "עוז כספות" תשמח לתרום מהניסיון שלה ולייעץ לכם לרכוש את ההכספת המתאימה עבורכם. את מגוון המוצרים הרחב של חברתנו ניתן למצוא במגוון רחב של ארגונים ומוסדות גדולים ברחבי ישראל. בין אם מדובר במנעולים בהתאמה אישית או בפתרונות אבטחה חדשניים אחרים, אנו מחויבים לספק את ההגנה המרבית על נכסי לקוחותינו. צוות המומחים שלנו מספק פתרונות מותאמים המבטיחים רמת אבטחה גבוהה במיוחד. כדי להוכיח את המחויבות שלנו לשביעות רצון הלקוחות, אנו מציעים שירותי ייעוץ חינם לפני רכישת הכספת. היועצים שלנו זמינים להדריך לקוחות ולעזור להם לקבל החלטות מושכלות על סמך הצרכים והדרישות הספציפיות שלהם. ייעוץ זה מבטיח שלקוחות ישקיעו בכספת שתואמת באופן מושלם עם יעדי האבטחה והעדפותיהם. בחברתנו אנו שואפים לספק פתרונות אבטחה מקיפים המעניקים ללקוחותינו שקט נפשי. סמכו עלינו שנעשה את מרב המאמצים כדי לשמור על הנכסים היקרים שלכם עם מוצרי ושירותי האבטחה האמינים והחדשניים שלנו. חברתנו דוגלת באמינות, יושרה, עבודה מקצועית ואיכותית וכן ללא פשרות. לפרטים נוספים וקביעת פגישת ייעוץ חייגו: 09-7920439 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה\פנייה בנושא.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן