המלצותזירת המומחים

מתלה כביסה מתקפל ונעלם

בחלומות שלנו מאז שאנחנו זוכרים את עצמנו מככבים לא מעט דמויות או אלמנטים שזכו בקסם מפליא ומרתק- הם מסוגלים להעלם מעיני הבריות, להעלם לחלוטין בלי להשאיר עקבות. כבר בשלב שראינו את זה בסרטי הילדות או בסיפורי הגננת עם הלחם לארוחת הבוקר- הרעיון הזה קסם לנו, ועד היום לעיתים נדירות אנחנו שוגים באשליות שהנה יבואו גמדים בלתי נראים ויבריקו במקומנו את המטבח, או שדווקא אנחנו נהפוך לבלתי נראים בשעה שהבוס נכנס לחדר העובדים ומעביר נזיפות מקצה לקצהו. אז לא, אין לנו בשורות טובות כל כך בקשר לזה, אבל יש לנו רעיון אחר בשבילכם, ויש לו בהחלט יתרונות שווים- מתלה כביסה מתקפל ונעלם. כן יש לנו דבר כזה להציע לכם, חברת שחקים עמלה לא מעט והפיקה עבורכם רב חבל, שהוא בדיוק מה שחלמתם עליו.

איך נראה מתלה כביסה מתקפל ונעלם

מתלה הכביסה שלנו הוא מתלה מתקפל לחלוטין, ניתן להתאים את המנגנון שלו לכל קיר, והרעיון הוא לאפשר לכל אחד לקפל את המתלה ברגע שתהליך הייבוש יסתיים, מתוך רצון לפנות שטח במרפסת או בחצר, וגם במקרה הצורך להגן על החבלים מפני פגעי מזג האוויר. אבל עם הזמן הבנו שיש במתקנים שלנו פוטנציאל מצוין עבור כל מי שזקוק דווקא לפתרון תלייה של מתלה כביסה מתקפל ונעלם, זה יכול להיות עבור מי שהמרפסת שלו יפה מדי בשביל לכער אותה עם מתקן תלייה, או אולי מי שמעוניין לארח חברים בגג בו הוא תולה את הכביסה, ובמידה הצורך גם למי שהחבלים שלו מותקנים על קיר חיצוני מתחת לחלון, אבל שיפוץ כללי של חזית הבניין גורם לו לחפש דרך שלא לקלקל את היופי הזה.

איך זה עוזר?

מתקן כביסה מתקפל ונעלם שלנו הוא בעצם מתקן שמתקפל ונצמד אל הקיר בהתאם לבחירתכם, בשלב הזה ניתן לצמצם את כל החבלים כך שייצמדו זה לזה. זהו, כעת נותרו שני מוטות מאונכים בצבע שמתאים לכם, ופס אחד רוחבי של חבלים לבנבנים, את הקטע הזה תוכל ולהסתיר בקלות רבה, אם בכלל צריך עדיין, והרי לכם יופי של שטח. מעניין אתכם? השאירו פרטים ונחזור אליכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן