המלצותזירת המומחים

חיפוי אלומיניום לקירות חוץ

המילה האחרונה בעיצוב קירות חוץ שייכת לחיפוי אלומיניום. עם חיפוי אלומיניום לקירות חוץ אנחנו מספקים לקירות שכבת מגן מפני נזקי מזג האוויר, משפרים את הבידוד של הבית ויוצרים מראה אלגנטי ויוקרתי. חברת פרגו סולטאן מבצעת עבודות אלומיניום בסטנדרטים גבוהים תוך הקפדה על גימור מדויק ושימוש במיטב חומרי הגלם. עם חברת פרגו סולטאן אתם נהנים מאפשרות של התאמה אישית ועמידות ארוכת טווח.

מתי נתקין חיפוי אלומיניום לקירות חוץ?

על מנת לבחור נכון חיפוי לקירות חוץ חשוב להבין את ההבדל בין חיפוי של קיר חיצוני לבין חיפוי של קיר פנימי. החשיפה המתמדת לנזקי מזג האוויר מחייבת בחירה בחיפוי עבה ועמיד יותר בעבור קירות חוץ. חיפוי אלומיניום דק מתאים לקירות פנים בעוד חיפוי עבה יתאים לקירות חיצוניים. בחירה נכונה של גוון חיפוי אלומיניום לקירות חוץ תהיה כזו שמתייחסת לסגנון העיצוב של הבתים הסמוכים והשכונה כולה. חשוב לציין שקיימות רשויות מקומיות שיש בהן תקנות מוניציפאליות לגבי עיצוב חוץ של בתים. בחירה פופולרית תהיה גוונים טבעיים למראה קלאסי ויוקרתי. השלב הבא יהיה בחירה בין חיפוי אטום לחלוטין לביו חיפוי מאוורר, חיפוי אטום לחלוטין אידאלי עבור קירות חוץ.

איך מתקינים את חיפוי האלומיניום?

התקנת חיפוי אלומיניום לקירות חוץ דורשת אנשי מקצוע עם ניסיון. תופתעו לגלות שברוב המקרים השטח אינו ישר לגמרי ויש צורך בעבודת הכנה. חיתוך וקידוח באלומיניום מחייב ציוד מיוחד ובהתאם צריך לפנות אל חברת מקצועית שעוסקת בעבודות אלומיניום. חיפוי אלומיניום מבטיח עמידות לטווח הארוך, האלומיניום אינו דוהה, אינו נסדק, אינו רגיש לנזקי רטיבות ואינו מחליד.

אם תמיד חלמתם על בית מטופח במראה יוקרתי – חיפוי אלומיניום מבטיח מעטפת מגן מרשימה ועמידה. יחד עם חיפוי האלומיניום ניתן להתקין גם פרגולה וגדר אלומיניום. כל חומרי הגלם משתלבים נהדר עם אלומיניום. מתלבטים בין כמה סוגי של חיפוי קיר חיצוני? חיפוי אלומיניום מחזיק מעמד למשך 50 שנה ויותר! אין כל צורך לתחזק את האלומיניום, ניקוי קל עם מים הוא כל מה שצריך בשביל לשמור על מראה חדש. לקבלת פרטים נוספים על חיפוי אלומיניום ושאר עבודות אלומיניום בסטנדרטים גבוהים חייגו אל חברת פרגו סולטאן.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן