המלצותזירת המומחים

במת הרמה קטנה

כאשר מדברים על במת הרמה קטנה מתכוונים בעצם לכלי עבודה מקצועי שמתאים לביצוע עבודות בגובה בינוני או רב ושאמור לעמוד עליו בדרך כלל אדם אחד. אם רואים ברחוב איש מקצוע שגוזם ענפים מעץ גבוה כנראה שהוא עומד בתוך במה שכזאת המורמת על ידי כלי רכב שאליו היא מחוברת במנוף. כך אפשר לבצע את העבודה בצורה בטיחותית ומוגנת והעובד יכול לקבל גישה לאזורים גבוהים שללא הבמה הוא לא יוכל להגיע אליהם. במות הרמה הם עולם שלם של אפשרויות שיכולות להתאים למגוון רחב של עבודות בגובה ולכן חשוב לבחור אותן בקפידה.

לאילו שימושים יכולה להתאים במת הרמה קטנה?

מי שלא מכיר את עולם הלוגיסטיקה או העבודה בגובה לא בהכרח יבין מתי צריך לעשות שימוש בכלי עבודה כמו במת הרמה קטנה, בינוני או גדולה. ברוב המקרים במות הרמה תהיינה בשימוש כאשר לא מדובר בגובה משמעותי על מנת לשמור על הבטיחות והביטחון של העובד שעומד עליהן אך כדי להוריד פריטים ממדפים גבוהים או אפילו לצבוע את התקרה במחסנים או מרכזים לוגיסטיים – במה שכזאת בהחלט יכולה להספיק ולהיות בדיוק מה שיתאים כדי לבצע את המשימה שעומדת על הפרק. יש מנהלי מחסנים או אתרי לוגיסטיקה שירכשו עבור המקום במת הרמה כזאת ובמידה ואין – אפשר לשכור אותה לשימוש מזדמן או חד פעמי.

לעבוד נכון עם במות הרמה

חשוב מאד לדעת שלא כל אדם או עובד מקצועי יכולים או רשאים לעלות על במת הרמה ויש חשיבות להכשרה ספציפית של עבודה בגובה, כפי שהיא מתבצעת בישראל ונאכפת על ידי גופי המדינה. גם על במת הרמה קטנה אסור לעלות בלי להיות מוכשרים ומוסמכים לכך וכמובן שאפשר לבצע את העבודה רק לאחר קבלת כל הנחיות הבטיחות הנדרשות מממונה הבטיחות או ממנהל המחסן. הוא גם יהיה זה שישגיח שהמשימה מבוצעת כמו שצריך וללא תקלות.

מתעניינים בבמות הרמה? פנו אל אנשי המקצוע של מג'יק קלין ותקבלו את כל המידע הדרוש לכם כדי לקבל את ההחלטה הנכונה והמתאימה לכם.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן