זירת המומחים

מזגן VRF מהו?

מזגנים ומערכות מפוצלות עושים עבודה טובה ביצירת אווירה נוחה בחדרים קטנים, אך אינם יעילים בשטחים גדולים. את הפתרון לבעיה זו מצאה חברת Daikin היפנית, שהציעה לשוק טכנולוגיית בקרת אקלים חדשנית. תחת השם VRV המוגן בפטנט.  החברה השיקה ייצור של ציוד בקרת אקלים חדש. מאוחר יותר, יצרנים אחרים החלו לפתח את הכיוון הזה. כך הופיע מזגן VRF. איזה סוג של ציוד אקלים זה, התכונות האופייניות שלו, עקרון הפעולה, כמו גם היתרונות והחסרונות? את כל המידע על המערכת המופלאה הזו תוכלו לקבל מאנשי המקצוע של חברת קידמת המיזוג, אשר עוסקים בשיווק, התקנת מערכות VRF ומערכות מיזוג אחרות  וייעוץ מקצועי בנושאי מערכות מיזוג, כבר 15 שנה.

תיאור קצר של ציוד מערכת מזגן VRF

הטכנולוגיה הנבחנת היא גרסה משופרת של מערכת אוויר מפוצלת, שבה מספר מודולים פנימיים מחוברים ליחידה חיצונית אחת. מותגי ציוד מסוימים תומכים בעד 10 יחידות פנימיות או יותר ביכולות שונות. יתר על כן, המודולים המותקנים בחדרים שונים, בניגוד ליכולותיו של מזגן VRF, מחוברים למסלול פריאון משותף, המורכב ממספר צינורות. מערכות VRF נמצאות בשימוש נרחב כדי לספק תנאי טמפרטורה נוחים במתחמי משרדים ובתי מלון מודרניים מרובי קומות, מרכזי קניות, בתי הבראה, אתרי בריאות, מתקני ספורט ועוד. אולם מערכות אלו מתאימות גם לבית פרטי המורכב ממספר קומות.

טיפים כלליים לעבודה עם מערכות מיזוג VRF

בחירת המיקום להתקנת החלק הפנימי של מזגן-vrf צריכה להיקבע על פי הבטיחות והיכולת לביצועים הטובים ביותר של המכשיר.

מקום ההתקנה חייב להיות כזה שלא יפריע להמשך פעולת המערכת.

אין להפריע לאוויר שכבר עבר עיבוד על ידי המנגנון במהלך מעברו במערכת.

בחרו מקום התקנה נוח כדי שבעתיד תוכלו לתחזק בקלות את המזגן מבחינה טכנית. וודאו שיש מספיק מקום גם למעבר.

כדי להשלים את ההתקנה של מערכת VRF יש צורך לבנות צינור פריאון. כל התהליך למעשה אינו שונה מהתקנת מזגן מפוצל. לאחר התקנת ציוד ה-vrf והפעלתו, כדאי לתחזק אותו באופן קבוע. ומידע נוסף בנושא רכישה, התקנה או תחזוקה שותפת של מערכת מזגן VRF צרו קשר עם קידמת המיזוג עוד היום.

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן