זירת המומחים

אני צריך עזרה משפטית כי מאשימים אותי בעבירות שקשורות בכספים

באילו עבירות פליליות יכולים להאשים אותי

בחוק העונשין בישראל יש עבירות פליליות רבות בין מאות סעיפי החוק. עבירה פלילית היא עבירה בה אדם ביצע מעשה שהחברה רואה כפסול, ולכן כדי למנוע זאת רוצים להעניש את מבצע המעשה על כך למשל במאסר או קנס כדי להרתיע אותו ואחרים בעתיד מביצועים מעשים שכאלה. בין סוגי העבירות השונות נמצאות עבירות מוכרות כמו רצח, שוד וכדומה. יש מס' קבוצות של עבירות שיש להן מאפיינים מיוחדים, למשל עבירות צווארון לבן כמו שוחד והפרת אמונים, כולן בעלות מאפיין משותף. משרד עורכי דין צווארון לבן שמתמחה בעניינים שכאלו יוכל לסייע לנו מאוד.

איך אני יודע אם יש ראיות חזקות נגדי

לכל עבירה ישנן הגדרות שונות מה בדיוק צריך להוכיח כדי שנואשם. למשל, מבחינה פיזית אילו דברים היו צריכים לקרות כדי שיהיה ברור לבית המשפט שאנחנו אלו שביצענו את העבירה, למשל בעבירת רצח בירייה יצטרכו להוכיח שאנחנו אלו שלחצנו על ההדק, באמצעות עדות ראייה לדוגמא. בנוסף לעיתים גם יש עבירות בספר החוקים שדורשות כוונה של המבצע. אם למשל נסתכל שוב על עבירת הרצח צריך להראות שהייתה לנו כוונה להרוג את אותו אדם, אפשר לנסות להוכיח זאת באמצעות הצהרות מילוליות או כתובות שלנו שיביאו להן עדות. כדי להרשיע אותנו בביצוע אותה עבירה צריך להביא ראיות חד משמעיות שמעידות על התקיימות כל הנסיבות הללו שפרטנו קודם, כמובן בהתאם לכל עבירה ועבירה ומה שהיא דורשת. בין היתר ישנן כל מיני סוגי עבירות, למשל אם הואשמנו בהעלמת מיסים במסגרת העסקים שלנו, הדבר יחסה תחת ענף עבירות המס. במקרה שכזה כדאי לפנות להתייעצות עם עורך דין לענייני מס הכנסה.

האם ליצור קשר מידי עם עורך דין פלילי?

ההליך הפלילי אינו משחק ילדים, וחשוב שלא נקל בכך ראש. אם הגענו לצערנו למצב שאנו צריכים את הסיוע המשפטי המקצועי של עורך דין, אין מה להתמהמה וכדאי לנו במהרה להשיג את שירותיו של איש מקצוע מתאים. משרד עורכי דין מנשה – רון הוא משרד מוביל המתמחה בייצוג לקוחות במגוון רחב של עבירות פליליות, בכל שלבי ההליך הפלילי. המשרד מנוהל על ידי עורכי הדין רונן מנשה וקובי רון, יוצאי פרקליטות המדינה ומשרדים מובילים. עורכי הדין במשרד בעלי ידע וניסיון רב שנים וישמחו לסייע לכם ולתת שירות משפטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר. ליצירת קשר 03-9158500

מאמרים רלוונטיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
דילוג לתוכן